• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink met celverwijzing

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul1983

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
Berichten
25
Hallo!

Ik heb een bestand gemaakt in Excel met meerdere hyperlinks met celverwijzingen. Je kan in een bepaalde cel terecht komen door op de hyperlink te drukken. Dit basisbestand moet wanneer het af is meerdere keren opgeslagen worden, iedere keer onder een andere naam. Wanneer ik het nu onder een andere naam opsla, staan de celverwijzingen niet meer goed en krijg ik de melding dat het een ongeldige celverwijzing is.
Kan ik dit oplossen dat de hyperlinks goed meeveranderen wanneer het bestand opnieuw opgeslagen wordt?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Gr Paul
 
Hallo!

Wanneer ik het nu onder een andere naam opsla, staan de celverwijzingen niet meer goed en krijg ik de melding dat het een ongeldige celverwijzing is.

Wat bedoel je hiermee? Verwijzen ze niet meer naar een correcte cel, is de verwijzing verbroken, ... Graag wat meer en duidelijke info.
 
Hallo Finch,

Bedankt voor de reacties!
Wanneer ik in het nieuwe bestand op de hyperlink druk krijg ik een message box met de vermelding dat het een ongeldige verwijzing is, ik kan vervolgens de hyperlink ook niet meer met de rechtermuisknop openen. Wanneer ik de hyperlink wil bewerken krijg staat de celverwijzing op de cel A1, dit geldt voor alle hyperlinks. De celverwijzing veranderd dus bij het opslaan onder een andere naam en de hyperlink werkt vervolgens ook niet meer.

Mvg Paul
 
Kan je zulk bestandje eens posten, en ook aangeven naar waar een (correcte) hyperlink moet verwijzen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan