erbicom
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2000
In excel 2003 probeer ik in een cel een hyperlink te plaatsen naar een pdf-bestand op een lokale harde schijf (H:\Modelpdf.pdf). Het pad klopt maar wanneer ik in de cel op de hyperlink klik zie ik heel even acrobat voorbij flitsen en gelijk weer sluiten. Het pdf bestand wordt dus niet geopend! Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit zo in te stellen dat het pdf document normaal geopend wordt bij een klik op de hyperlink?
Gr. Erik.
*update* Ik ben er inmiddels achter dat hyperlinks naar een willekeurig ander type bestand wel gewoon werkt. Het ligt dus waarschijnlijk aan Acrobat reader (7.0) Iemand een idee of dit nu aan een instelling ligt in Acrobat, Excel of een combinatie van die twee?
*update2* Probleem wordt opgelost. Er schijnt een update te zijn voor dit probleem.
Gr. Erik.
*update* Ik ben er inmiddels achter dat hyperlinks naar een willekeurig ander type bestand wel gewoon werkt. Het ligt dus waarschijnlijk aan Acrobat reader (7.0) Iemand een idee of dit nu aan een instelling ligt in Acrobat, Excel of een combinatie van die twee?
*update2* Probleem wordt opgelost. Er schijnt een update te zijn voor dit probleem.
Laatst bewerkt: