• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink uitvoeren zonder waarschuwing.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Berichten
1.204
Hallo,

Ben bezig met een Excel-document met daarin "hyperlinks" die ervoor zorgen dat er een geluidsbestand geopend wordt in Winamp.

Als ik op de hyperlink klik, dan komt er een waarschuwing in beeld. (zie bijlage)

Ik weet dat er een formule is die deze waarschuwing kan omzeilen, alleen weet niet meer hoe de formule was.

Kan iemand me op weg helpen?
 

Bijlagen

  • waarschuwing.jpg
    waarschuwing.jpg
    20,4 KB · Weergaven: 60
Volgens mij is er geen script voor maar moet je dit in Ecel zelf aangeven, het open van bestanden zonder waarschuwing.
je zult even moeten zoeken tussen de isntellingen van Excel.
 
Het kan ook met je beveiliging van de pc te maken hebben.... SP2 van XP misschien al gedownload??
Dan kan het ook zijn dat ie dit soort meldingen geeft.
 
Geplaatst door Japsur
Het kan ook met je beveiliging van de pc te maken hebben.... SP2 van XP misschien al gedownload??
Dan kan het ook zijn dat ie dit soort meldingen geeft.

Heb SP2 al geinstalleere, maar kreeg deze melding zo'n 2 jaar terug ook ... dus zal daar weinig mee te maken hebben denk.
 
vanuit een formule ken ik het niet, wel vanuit vba.

dan is het:
Application.DisplayAlerts = False

Misschien bedoel je dat.
 
Geplaatst door Jan van Asseldonk
vanuit een formule ken ik het niet, wel vanuit vba.

dan is het:
Application.DisplayAlerts = False

Misschien bedoel je dat.

Volgens mij zijn we op de goede weg .... klinkt me wel bekent in de oren.

Maar krijg het nog niet voor mekaar.
Heb het script en de foutmelding als bijlage toegevoegd ... misschien heb ik iets verkeerd staan of dient er iets te worden toegevoegd ?
 

Bijlagen

  • script.jpg
    script.jpg
    29,5 KB · Weergaven: 59
Ik heb hetzelfde probleem in Excel 2010 (van die melding over virussen e.d.). Overal lopen zoeken, maar nergens kunnen vinden hoe ik die melding uit krijg.

Weet iemand dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan