• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink van excel naar Adobe via PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mij niet vergis heb ik dat ooit gezien, was wel in Adobe zelf te doen. Dus ga je niet in Excel moeten zoeken. De details ken ik er ook niet meer van.

Hyperlinks of Bookmarks

Wigi,

Bedankt voor je antwoord.

Het lukt mij nog steeds niet om hyperlinks of bookmarks te bewaren als ik print via Adobe.

Ik heb een bestand waar ongeveer 50 hyperlinks of bookmarks in moet komen. Iedere keer als ik dit bestand print ben ik nu een een uur of wat bezig om die bookmarks te plaatsen in Adobe.

Er moet toch een mogelijkheid zijn om ze te bewaren vanuit Excel. Als je vanuit Powerpoint print worden er ook automatisch boomarks aangemaakt.

!!!!!!!!!!!!!! IK HOOP ECHT DAT ER IEMAND IS DIE MIJ KAN HELPEN !!!!!!!!!!!!!!!

Weliswaar erg laat. Misschien is het allang opgelost.

De truc zit er in dat je niet moet printen naar Adobe PDF, maar dat je het bestand moet converteren (convert to....) naar PDF. Zou je via de WIndows Verkenner kunnen doen (rechts klikken en kiezen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan