Hyperlink van mijn weblogpagina plakken in de weblog pagina van een andere website

• Onderwerp starter Onderwerp starter keesy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Ik gebruik office 2003/Windows 7
Ik heb een weblog. Van een pagina maak in een hyperlink. Het lukt wel om die hyperlink te plakken in een email document of in een nieuw word document. Vervolgens kan ik die link blauw maken en werkt hij als hyperlink. Wat niet lukt is het volgende:
Ik plaats een reactie op een web pagina van iemand anders. In die reactie wil ik verwijzen naar mijn eigen weblogpagina. Ik kan die hyperlink van mijn webpagina wel plakken op de weblogpagina van die ander (als reactie) alleen het probleem is dat ik die hyperlink niet 'blauw'krijg zodat hij werkt en die andere persoon zo naar mijn webpagina kan doorlinken.
Wie helpt mij?
Bedankt.

Oei

Op het moment dat je de link op de webpagina plakt, plak je alleen de tekst, en niet de verborgen link-informatie uit de email of het word document.

En als je een reactie plaatst op een webpagina van iemand anders, dan bepaalt meestal die webpagina hoe jouw link eruit ziet.

Vaak heb je op webpagina's bij reageervakken knopjes waarmee je wel een link kan maken (wereldbol met schakeltje). Die kan je misschien wel gebruiken voor je linkje.

Succes,
Tonko Boekhoud
Klik op [OK]

Hyperlink plakken op webpagina

Dank u wel Tonko
Er zijn op die web pagina geen tools om er een hyperlink naar mijn website van te maken. Het punt is dat ik andere reacties, van andere personen, in de vorm van een hyperlink op die website zie waarmee WEL doorgeschakeld kan worden.
Groet
Kees

Als er geen knopje is en anderen hebben wel links geplaatst, dan kan je nog bbCode proberen. Dat lijkt op html en wordt veel gebruikt op forums. Voorbeeld:

{url=http://www.mijnpagina.nep}ga naar mijn pagina{/url}

Vervang de gekrulde haakjes door [ en ] De bbCode op helpmij werkt wat te goed, kon voorbeeld niet geven met rechte haakjes. En http://www.mijnpagina.nep vervangen door je eigen linkje, he?

Succes,
Tonko Boekhoud
Klik op [OK]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan