hyperlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie123

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
hallo
wie kan mij helpen?
ik heb in word een uitnodigingsbrief gemaakt en deze gekoppeld aan een querty in access voor de adressen.
als ik in het formulier ( in access ) een opdrachten knop maak om deze brief te openen blijft de zandloper lopen en kan ik niets meer doen dan alleen de computer afsluiten (ctrl-alt-delite) dan krijg ik nog wel een melding dat de computer niet afgesloten kan worden omdat word nog bezig is .
wie weet wat er fout gaat.

bvd ronnie

Hyperlink???

Geen idee wat je topic tiel hiermee te maken heeft maar zonder de code kan ik alleen maar wild gokken en daar heb ik geen zin in.

bedankt voor de reactie

ik heb het geprobeert met invoegen-hyperlink.
en met een opdrachten knop daar met rechts opgeklikt en toen bij eigenschappen onder hyperlinkadres het bestand opgezocht.
zodoende de titel hyperlink.
heb bij alle twee de manieren het zelfde probleem.
hoop dat ik iets duidelijker ben.
ben ook nog maar een beginner wat access betreft.

groetjes ronnie

Probeer dit eens achter de knop te zetten

followhyperlink ("adres")

als je dit al niet gedaan hebt...

hallo

ook dat lukt me niet dan krijg ik de meding kan het bestand niet openen.
Als ik een gewoon word bestand wil openen is er niets aan de hand.
maar het bestand wat ik wil openen is een samengevoegd bestand kan daar het probleem in zitten?
groetjes ronnie

Ik gebruik followhyperlink ook voor documenten die gekoppelt zijn aan access dus daar zit het probleem niet, vergeet nniet dat je de extensie ook in de hyperlink moet zetten vb document.DOC of .DOT als je een sjabloon gebruikt.

hallo
het is gelukt ik heb de macro beveiliging in word op laag gezet en nu lukt het wel.
ieder geval bedankt voor de reactie's
groetjes ronnie

als ik op ctrl-alt-del klik en naar taakbeheer ga en dan op word klik krijg ik de volgende melding.
De bewerking kan niet worden voltooid vanwege dialoog-of databasefouten probeer het later opnieuw.
wie kan me hier mee helpen
bvd ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan