• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hemail

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Heb ik weer. Als ik in een werkbald een hyperlink plaats naar een cel, en ik klik op die hyperlink, dan springt het programma daadwerkelijk naar die cel. Tot zo ver geen probleem. Echter, eens aangekomen op die cel, ik had die graag links boven gehad. Nu springt die naar die cel en krijg ik die ergens midden of onderaan de linker zijde te zien.
Maakt dat ik telkens een stukje extra moet scrollen.

Weet iemand hoe ik kan instellen, dat als de sprong gemaakt is, de doelcel links bovenaan komt te staan?

Beste Hemail ;)

Zie anders dit bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Wooooooow man, dat is klasse en vlug ook!

Ok, ik heb de 'andere' topic gelezen en die truuk paste ik in het begin ook toe, maar dat werkt alleen maar als je aan de lay out van je blad niets veranderd, anders wordt het meer mikken en vloeken dan wat anders.

Jouw bijgevoegd bestandje is perfect, maar nu komt de vraag :rolleyes: hoe doe je dat? Is er een bepaalde instelling ergens ? Ik heb me suf gezogd met de F1 en ik heb het opgegeven.

Beste Hemail ;)

Druk op ALT + F11 en dubbelklik daarna op BLAD1 daar staat de code.

OF

Rechtermuisklik op tabblad onderaan en code weergeven.

Groetjes Danny. :thumb:

Da's machtig man, het werkt! Dat kost mij weeral een hoop stress!

Thx
Ludo:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan