Hyperlinks can be harmful.... waarschuwing onderdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

assessor

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
184
Als ik in mijn Access 2003 versie vanuit mijn database een Hyperlink aanklik krijg ik altijd deze waarschuwing.

Hyperlinks can be harmful to your computer and data. To protect your computer click only those hyperlinks from trusted sourses. Do you want to continue?

Ik heb mijn hele menu 10x doorlopen maar niets kunnen vinden. In de help files vind ik info over het onderdrukken van allerlei waarschuwingen maar niet deze.

Help!
 
Al
Code:
DoCmd.SetWarnings False
geprobeerd?

Anders weet ik het ook niet.
 
Hallo,

maak in Office een beveiligingscertificaat aan.
Of stel de beveiliging van macro's in op "laag"

Groet,

Tardis
 
Tardis,

Reeds geprobeerd naar dit heeft alleen effect op macro's niet op hyperlinks blijkbaar.

andere suggesties?
 
Tardis, wederom mijn dank.

Het zag er even veelbelovend uit maar nog de VB code, nog het toevoegen van de "DisableHyperlinkWarning" key in het register werkten bij mij.

Het gaat er steeds donkerder uit zien...
 
Het zag er even veelbelovend uit maar nog de VB code, nog het toevoegen van de "DisableHyperlinkWarning" key in het register werkten bij mij.

Zou op zich moeten werken.
Geen idee waarom eea niet werkt.

Kijk anders even in de Knowledge Base van Microsoft.
Of zoek via Google.
Of wellicht dat iemand anders je verder kan helpen.

Wat me nog even te binnen schiet, wellicht heeft jullie IT afdeling beveiligingscertificaten opgesteld.
Zo ja, zou het kunnen zijn dat je daar niet omheen kan (wilde gok).

Groet,

Tardis
 
Zou op zich moeten werken.
Geen idee waarom eea niet werkt.

Ik heb het op verschillende manieren geplobeerd, op verschillende machines, niet alleen in CURRENT_USER maar ook in LOCAL_MACHINE met overal hetzelfde resultaat.

Als het bij iemand wel lukt dan zou ik dit graag vernemen.

vast dank
 
het duurde even

na jaren deze waarschuwing wegdrukken ben ik er dan toch nog uit gekomen...

aan het begin van de hyperlink "..\ " vervangen door "C:\" (afhankelijk van de drive letter) that's all
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan