• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlinks excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne2000

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2018
Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld en toen kwamen we er niet uit, of ik kwam er niet uit. Inmiddels heb ik meer informatie.

Mijn hyperlinks verwijzen naar MP3´s die elders opgeslagen zijn op de D schijf. Alles gaat goed. Tot ik afsluit zonder excel afgesloten te hebben.Dan veranderd die hyperlink die dan op de C schijf gaat zoeken. En ben ik alle hyperlinks kwijt....

Ook als ik niets veranderd heb en het al opgeslagen was.

Heeft dit te maken met auto save?

Ik ga hieronder nog wat aanvullen als reactie op een eerdere vraag moet ik even opzoeken.

Bijlagen

• hyperlink melding 2.png
    hyperlink melding 2.png
    279 KB · Weergaven: 60
Ik heb nu in ieder geval aangevinkt dat hij niet meer automatisch opslaat voor dit werkboek. Is dat afdoende?

Dit scherm staat onder opties.

Ik vermoed dat het daar ergens in zit.

Kan ik nu de oude versie nog terug halen? Met de oude hyperlinks. (pijltje terug werkt niet) de computer is dus uit geweest....

Bijlagen

Een Wordbestand in een Excelforum ?

Een Word bestand om de melding te laten zien die ik krijg. Of het venster.

Mijn belangrijkste vraag is dus: Ben ik van dit probleem af nu ik het vinkje heb aangevinkt dat hij niet meer automatisch opslaat?

Ik hoop dat jullie het weten want elke keer alles kwijt zijn daar wordt ik een beetje moedeloos van, zoveel werk om dat weer te herstellen.

Laatst bewerkt:
Dat moet jij toch beter weten want jij bent diegene die het betreffende excel bestand bezit.
Mijn belangrijkste vraag is dus: Ben ik van dit probleem af

Weet je waar ik een beetje moedeloos van word is het feit dat de helpers moeten blijven zeuren om een gelijkend voorbeeld bestandje.
In een excel forum kunnen wij met plaatjes of wordbestanden niets aanvangen .
Een gelijkend excel voorbeeldbestandje daarentegen.;)

Wat moeten wij met dat bestand @gast0660?
Als jij die muziek niet op je Pc hebt staan werkt het sowieso niet.

Anne,
Maak een copy van je bestand voordat het weer fout gaat.

Dank je Harry. Heb en had ik gedaan. Op een externe harde schijf. Maar ook dan niet een kwestie van even terug zetten.

Oké ik laat het hierbij, blijkbaar kan ik de vraag niet goed over brengen en weten jullie het dan niet. Ik hoop maar dat het door auto save kwam en dat dat dat niet meer zal gebeuren.

Je vraag is duidelijk genoeg.
Ik heb zelf ook zo'n bestand met muziekhyperlinks, maar om te achterhalen hoe het wijzigt kan jij beter testen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan