Hyperlinks in Outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollie_37

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand met het volgende kleine probleempje kan helpen.

Ik volg een hele rits aan PTR programma's en het probleem schuilt nu hierin dat aangeklikte links in mijn mailtjes ( Outlook Expres) niet meer van kleur kleur veranderen waardoor ik als gebruiker op een gegeven moment niet meer weet welke links ik bezocht heb en welke niet.

Dit heeft zich pas geopenbaard na installatie van servicepack2 voor windows XP Prof.

Wie weet raad??

Alvast bedankt,
Sam

In Internet Explorer:
Ga naar Extra > Internetopties >tabblad Algemeen > via de knop ‘kleuren’ (onderaan) kun je het een en ander instellen.
Ik hoop dat dit je probleem oplost.

Hallo Dippy,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie. Heb je tips gelijk nagekeken en in het door jou aangegeven scherm staan de kleuren standaard aangegeven. Het zal hier dus niet aan liggen. Wie weet wat het nog meer zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.
Sam

Hallo Dippy,

Ik heb je advies opgevolgd en heb de door jou gegeven link bezocht. Ook de aldaar geboden oplossingen hebben niet het beoogde resultaat gehad. Ik vraag me nu af of het niet kan liggen aan het installeren van Servicepack 2 voor windows XP proffesioneel.

Ben dus nog steeds op zoek naar de oplossing voor dit voor mij tijdrovende probleempje.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Sam

Opgelost

Hallo allemaal,

Het probleem is inmiddels opgelost. Na installatie was er in Outlook Express -> extra -> opties -> beveiliging een vinkje geplaatst voor de regel "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren". Vinkje verwijdert en alles werkt weer zoals van ouds.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Met vriendelijke Groet,
Sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan