hyperlinks maken op USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcus1986

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2010
Beste mensen,

Ik raak hier een beetje gefrustreerd omdat iets heel simpels niet werkt het volgende:
Ik heb een diapresentatie met daarin verschillende linken (word en andere presentaties). Deze linken verwijzen naar een locatie op een USB stick. Wanneer ik de linken heb gemaakt en de presentatie op een andere computer wil laten afspelen krijg ik de melding 'kan opgegeven pad niet vinden'. Als ik dan ga kijken waarnaar hij verwijst zie ik dat de stationsletter waarop ik de presentatie heb gemaakt, niet mee veranderd dus;
Op mijn notebook is het een H schijf en op mijn PC is het een G schijf. Hij geeft op de PC aan dat hij H niet kan vinden. Opzicht vrij logisch maar hoe krijg ik het dan wel goed voor elkaar.
Ik heb ook al geprobeerd in mappen te zetten maar dan nog blijft ie verwijzen naar de verkeerde stationletter.

Please help me
Marcus 1986

Welkom op Helpmij.

rechtsklik [deze computer] en kies voor beheren. ga dan naar schijfbeheer, rechtsklik de usb stick en kies voor stationsletter en pad wijzigen. Geef de stick op bijde pc's dezelfde letter.

Laatst bewerkt:
opgelost! ik had een mooie actieknop erin gebracht wat dus blijkbaar niet werkt. met een gewone afbeelding of tekst werkt het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan