Hyperlinks open in een ander frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koentje117

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Hoi,

Ik ben bezig met een website te maken in FrontPage 2002
Ik gebruik frames.
Ik heb een vaandel fram over de hele lenkte en een hooft fram en een inhoudfram.

Nu is mijn probleem dat ik links in het inhoufram teksten heb staan die ik gemaakt heb met WordArt en als ik daar een hyperlink aan koppel en ik de pagina waar de hyperlink naar verwijst in hooftfram wil laten open dan opent die in het inhoud fram.
Ook heb ik hooft fram geselecteerd dan nog lukt het niet.

Weet iemand hier wat ik er aan kan doen? Wat ik fout doe?

Alvast hartstikke bedankt voor de tijd te nemen om dit te lezen en mij te proberen te helpen.

met vriendelijke groet,
Koen;)

Hoi Koentje117,
Oeps! :confused:
  • Frontpage (en zeker FP2002) is niet zo'n goede keus (sterker: een slechte keus) om je web mee te maken. Daar vallen boeken over vol te schrijven... (doe ik even niet), en ook her en der in dit forum wordt dit beargumenteerd en dringend aanbevolen géén FP te gebruiken. Advies: probeer eens de (gratis) KompoZer, die doet het een stuk beter.
  • Frames zijn verre van ideaal om je site mee te structuren of op te maken met zich herhalende onderdelen. Er zitten meer nadelen (bv. zie hier) dan voordelen aan, en je kunt hetzelfde beter bereiken met andere middelen.
Maar goed, over het openen en sluiten van frames via het navigatie-frame staat redelijk veel in de handleidinghtml.nl, hier te beginnen. - Deze handleiding is helaas zelf gebouwd met frames, zodat je niet de complete pagina ziet waar je via de startpagina op komt; mooie illustratie van het mislukken van een directe link. ;)

Ik denk dat je hier wel wat aan kunt hebben.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan