Hyperlinks werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Opeens werken de hyperlinks in Outlook Express niet meer.
Adres kopieren en plakken in IExplorer werkt wel.
Settings in Optie's staan goed (ook na herstel webinstellingen).
Systeem is: XP-SP2-alle automatische fixes.

Iemand suggereerde IEfix (http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm) maar ken dat niet en ben wat huiverig om zo maar zoiets te proberen..

Graag advies.

Microsoft zegt dit -> klik op de smilie :D

en waarom iefix niet gebruiken.
zoek maar eens in deze site en je zult zien dat het vaak aangeraden wordt om te gebruiken.

puppie zei:
en waarom iefix niet gebruiken.
zoek maar eens in deze site en je zult zien dat het vaak aangeraden wordt om te gebruiken.

Ok, zal ik morgen doen en laat dan wel horen of het geholpen heeft.

Ik begrijp dat het programma IEfix in principe alle registry items opnieuw insteld; zoiets als een herinstallatie van de start-up, zal ik maar zeggen? Kan je dan niet beter een complete herinstallatie doen van IE? (als dat zou kunnen...)

gewoon webinstellingen herstellen in internet explorer al een keer geprobeerd?

edit: nu ik teruglees zie ik dat je dat inderdaad al geprobeerd had, my bad :o

Laatst bewerkt:
sjunnie zei:
gewoon webinstellingen herstellen in internet explorer al een keer geprobeerd?

edit: nu ik teruglees zie ik dat je dat inderdaad al geprobeerd had, my bad :o

tis warm; het zij je vergeven; ga maar lekker een pilsje in de tuin drinken; weg van die warme computer

Jozo zei:

JA!! dit heeft het probleem opgelost met enkele aanpassingen:
(overigens IEfix deed niets nuttigs, wat dit probleem betreft)

Go to Start/Run and type in: regsvr32 urlmon.dll. Then go to: IE/Tools/Internet Options/Programs/Reset Web Settings.
Go to Start/Run and type in: regsvr32 actxprxy.dll and then repeat the process for regsvr32 shdocvw.dll.

Check your settings here:

Windows Explorer/Tools/Folder Options/File Types. Highlight URL:HyperText Transfer Protocol/Advanced/Edit. Under Application used to perform action it should read: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome and press standard

Windows Explorer/Tools/Folder Options/File Types. Highlight URL:MailTo Protocol/Advanced/Edit. Under Application used to perform action it should read: "C:\Program Files\Outlook Express\MSIMN.EXE" /mailurl:%1 and press standard

Mede namens mijn "klant"hartelijk dank!!

hyperlinks OE niet te openen in Mozilla firefox

hallo, heeft iemand een idee waarom links in Outlook Express niet in mijn standaardbrowser mozilla firefox openen? ik moet telkens de link in de browser kopieren...

gr jose

jvanasperen zei:
hallo, heeft iemand een idee waarom links in Outlook Express niet in mijn standaardbrowser mozilla firefox openen? ik moet telkens de link in de browser kopieren...
gr jose

Jij kunt hiervoor beter even een eigen vraag beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan