hyperlinks werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
sinds vandaag krijg ik, als ik op een hyperlink klik in een e-mail, de boodschap 'algemene fout' het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden'. hoe kan ik dit herstellen?
 
neen, maar ik werk er wel mee. zou het een idee zijn om GC opnieuw te installeren?
 
Ik zou gewoon de instructies volgen die ik gaf en eventueel daarna Google Chrome nog een keer opnieuw installeren.
 
voordat ik helemaal vast kom te zitten.
als ik het goed lees in answers.microsoft.com gaat het hier over iemand die GC heeft verwijderd en weer aan de slag is met Explorer. is het dan niet anders?

ik krijg ook heel andere boodschap dan 'deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen .....'.
 
Waar het om gaat is dat de gegevens van die extensies in het register gerepareerd moeten worden. En hoe dat moet staat daar beschreven.
 
Ik kon niks meer met GC, hen ik verwijderd en IE weer standaard gemaakt, maar als ik op icoontjes druk gebeurt er helemaal niks....

ik heb met pijn en moeite IE aan de praat gekregen en daarna GC opnieuw geinstalleerd. alles lijkt weer te werken.
dank voor je moeite!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan