hyperlinks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frans 10

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Berichten
5
Als ik in een mail (outlook) bericht op een link naar een internetadres klik krijg ik sinds kort steeds het bericht :

"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder".

Kennelijk is er bij het installeren van een Google bar iets fout gegaan. Maar wat?

Frans 10
 
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Wanneer het bericht 'DllRegisterServer van XXX.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.
 
Laatst bewerkt:
Teugem,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb jouw opdracht uitgevoerd. Kreeg reactie dat regsvr32 mon.dll met succes was uitgevoerd maar het probleem blijft hetzelfde: ik kan nog steeds niet vanuit een Outlook mailbericht doorklikken naar internet.
Weet je (of iemand anders) nog een andere mogelijkheid?

Frans10
 
Herhaal stap 2 tot en met 4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll
 
Beste Thieu,

Ik ben een paar dagen in het buitenland geweest en kon nu pas de door jou voorgestelde wijzigingen doorvoeren.
Bij drie .dll mutaties krijg ik het volgende bericht:
`Module xxx .dll is geladen maar het toegangspunt DLLRegister Server is niet gevonden.
Zorg ervoor dat xxx.dll een geldig DLL of OCX bestand is en probeer het dan opnieuw.`
Het betreft Shdocvw.dll
Mshtml.dll en Browseui.dll.
De andere registerwijzigingen zijn uitgevoerd en verwerkrt. Maar het probleem blijft: ik kan niet vanuit een link in een email in Explorer terecht komen.
Kun je mij nog verder helpen?

Frans
 
oorzaak gevonden.
Chrome geinstalleerd als browser en daarna terug gegaan naar Explorer.
Kennelijk heeft Chrome instellingen gewijzigd die blijven staan als je teruggaat naar IE als standaard browser. Chrome opnieuw geinstallerd en probleem opgelost.
Grapje van microsoft om oedreeen o-pChropme te krijgen???

Thieu, bedankt zover

Frans 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan