I e 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankjaco

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Hallo, Plotsklaps reageert mijn I E 8 niet meer op mijn laptop.Ik kan wel in en uit mailen, maar googelen lukt niet meer en dat is knap vervelend.Ik heb alleen maar I E 8 Ik werk nu op mijn oude desktop pc. Wie weet raad. Frankjaco

Kun je IE nog wel openen ? Zo ja, ga dan naar, 'extra, internetopties, geavanceerd'. Daar vind je rechts onderin 2 opties om IE te repareren / opnieuw in te stellen.

Hallo gast0225, nee ik kan niets meer openen, dat is juist het probleem. ik heb W7

Kun je de herstel functie van Win7 gebruiken? dat je naar de dag terug gaat dat ie het nog wel deed??

als het zo blijft is het misschien het handigst om IE8 te downloaden op een andere PC/Laptop en deze dan op een USB stick of cd/dvd te zetten en op die manier opnieuw te installeren.....

groeten en suc6,

Nossie

Laatst bewerkt:
Andere mogelijkheid, aansluitend op wat gast0225 schreef in zijn eerste posting:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Geavanceerd. Daar vind je onderin 2 opties om IE te repareren / opnieuw in te stellen.

Succes,

Tijs.

Het is gelukt, de laatste optie was de beste. Iedereen hardstikke bedankt. Help mij.nl heeft zijn bestaansrecht weer bewezen. Groetjes Frankjaco:)

Ik raad altijd de inetcpl.cpl optie aan, omdat je dan Internet Explorer zelf niet hoeft (proberen) te starten.

Fijn dat het geholpen heeft! :)

Graag nog even je vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan