i google opstart

• Onderwerp starter Onderwerp starter model
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Hallo,

Ik gebruik i google , had een aantal items toegevoegd,zoals het weer,Nieuws,buienradar enz.Het heeft altijd perfect gewerkt m.a.w. ik kreeg onmiddelijk die kaders met de desbetreffende items te zien .Nu blijven die kaders leeg als ik i google opstart en pas na een minuut of 4 worden ze gevuld.Mijn buurman is langsgeweest met zijn laptop en daar werkt het wel zoals bij mij voorheen ...dus aan mijn internet en draadloze router ligt het niet.Hebben een aantal instellingen vergeleken en we vinden geen oplossing.

Misschien moet je eens scannen met Ccleaner, die haalt een hoop onnodige zooi weg. Werk je niet via een proxyserver? Die kunnen je internet namelijk ook heel erg vertragen.

Hallo AndreaZz,

Dank voor de snelle reactie, ik heb al Ccleaner gebruikt dit op aanraden van een ex collega die op het werk ook de computers draaiende hield ! maar helaas Ccleaner bracht niet de oplossing.....dus we wachten nog wat sugesties af , en ik heb toch wel hoop dat iemand met de oplossing komt.....

Het zou kunnen zijn dat er óf te veel gadgets op staan óf dat de weergadget de boel vertraagd. Verder kan je ook proberen de cache te legen en de tijdelijke internetbestanden weg te gooien.

Hoi,

Het zijn maar 4 kaders ( gadgets ) en bij de buurman zijn laptop met dezelfde idems loopt het als een speer ....denkelijk moet het toch iets aan een instelling zijn , denk ik dan ?

Hallo iedereen,

het probleem is nog niet opgelost...

grt

Je geeft aan niet opgelost, maar de status van je topic staat wel op "Opgelost".:confused:

Hallo Lex,

da's vreemd ...denkelijk is er dan of moet ikzelf iets fout hebben gedaan,het is met de mail te lezen van het forum , dat ik juist schreef >>>probleem nog niet opgelost

grt

Denk dat je eerst op de link hebt geklikt om de status automatisch aan te laten passen. Daarna wordt je naar de topic doorgestuurd. In het eerste bericht kun je het aanpassen, anders wil ik het wel voor je doen.

Hallo,

ondertussen wat gevonden... Ik gebruik de AVG virusscanner. ik heb daar de linkscanner uitgeschakeld en nu werkt het terug , maar wat is het risiso als je deze functie uitschakeld ?

in feite vreemd,want die AVG stond er op , en het werkte daar goed mee ....tot op een bepaald moment de kaders wegbleven ! heb ondertussen een laptop bijgekocht een Samsung, zelfde processor ( i3) als de Acer en ook de AVG virusscanner en hier werkt het wel ,MET de LINKSCANNER WEL INGESCHAKELD !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan