i pod touch wi-fi verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn te horen dat het nu werkt, maar ik neem aan dat je het MAC adres van je iPod touch erin hebt gezet :D
Kijk eens op onderstaand forum, dat is speciaal voor de iPod touch.
 
Hallo

Ik zit met hetzelfde probleem me dochter heeft een i pod gekocht en ik krijg geen verbinding met internet terwijl ik wel de vereiste streepje boven in het scherm heb staan zegt hij geen verbinding met internet .Heb wel een slotje staan bij me verbinding .

wat doe ik niet goed

alvast bedankt

gr Rick
 
Je moet op je verbinding tikken om verbinding te maken en als er een slotje bij staat, dan moet je het wachtwoord van je netwerk invoeren.

Als dat niet werkt, ga dan op de iPod naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in(onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel alle instellingen.



:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Laatst bewerkt:
dat heb ik beide gedaan en nog steeds zegt safari er is geen internet verbinding ????????????????

ben er nu al echt wat uren mee bezig en twijfel sterk om het apparaat maar te verkopen wat een gedoe

help

Rick
 
Het ligt echt niet aan de iPod hoor, ik krijg er overal verbinding mee.
Welke router heb je, haal daar de stroom eens een paar minuten vanaf en kijk of er nog andere beveiligingen op aan staan zoals bijv. MAC filtering.
Let bij het wachtwoord ook op Hoofdletters e.d.

Anders moet je de iPod eens aansluiten in iTunes en voor herstellen kiezen.



:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Laatst bewerkt:
De router is een d-link type di 524 ik denk ook dat het daar aan ligt ik heb de stroom eraf gehaald maar geen verbetering hoe kan ik zien dat er nog een beveiliging op zit in de router

dank je voor je hulp

op het i pod forum ben ik ook al wezen zoeken bedankt voor die tip

gr Rick
 
Hoe je dat kan vinden in je router staat als het goed is in de handleiding, soms zit er ook een reset knop op de router probeer die ook eens.




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Het is gelukt ineens had ik verbinding bedankt voor de hulp toppie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan