I pod video

Status
Niet open voor verdere reacties.

Help Me Aub

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Hallo,

Kan iemand mij vertellen welke programma's ik nodig heb en hoe ik het precies voor elkaar krijg dat ik een dvd film of iets op mijn ipod kan bekijken. Muziek en foto's lukt me maar films niet.

Kan iemand mij helpen???

alvast bedankt,

Robin

Download eens een converter voor (AVI/WMV/MPEG) naar 3GP of MP4 waarschijnlijk speelt je IPOD alleen 3GP en MP4 af...

Succes!

Bedankt voor deze informatie maar ik heb er echt geen verstand van kunt u mij vertellen op welke site ik heb kan douwnloaden en welke goed is en wat ik verder moet doen ???

:)

Van welk formaat is het filmpje dat je op je IPOD wilt hebben?

WMV
AVI
MPEG
????

Dan zoek ik wel een linkje naar het programmatje voor je

Je moet een video invoegen in iTunes, en het daarmee op je iPod video zetten.
Het moet inderdaad een mp4/m4v/mov file zijn, en met dit programmaatje kan je bijna alles wel omzetten. En het is gratis :). Kies niet voor de "Latest Dev. Release" maar voor de "Candidate Release".

Laatst bewerkt:
Je moet een video invoegen in iTunes, en het daarmee op je iPod video zetten.
Het moet inderdaad een mp4/m4v/mov file zijn, en met dit programmaatje kan je bijna alles wel omzetten. En het is gratis :). Kies niet voor de "Latest Dev. Release" maar voor de "Candidate Release".

Thnx, ik wist wel dat hij ze moest converteren alleen niet precies naar wat:P en idd iTunes, nou je het zegt:P scheelt mij weer zoeken

Thnx, ik wist wel dat hij ze moest converteren alleen niet precies naar wat:P en idd iTunes, nou je het zegt:P scheelt mij weer zoeken

Even opgezocht op de Apple site ;). Bezit zelf ook een iPod.

En programma gevonden in de Handige Software sectie van Helpmij. Moet zeggen, daar hoort het ook thuis! Mooi programma, kan erg veel.

Nu kijken of Help Me Aub er wat mee kan... :)

najah hij post al een poosje niet meer dus ik denk dat die een oplossing heeft:)

Bedankt Jongens.

Morgen ga ik me best doen om te kijken of het me lukt.
Ben momenteel aan het werken vandaar.
Als het lukt of niet lukt kunnen jullie het morgen op mijn pagina zien.

Alvast super erg bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. Het gaat mij om dvd's die ik er op wil zetten zodat ik het lekker in de trein kan gaan bekijken.

Laatst bewerkt:
Oké, post inderdaad maar als het (niet lukt). :)
Overigens, om je DVD (ik neem aan dat het een gewone gekochte DVD is) naar je pc over te zetten voor het bewerken in het programma dat ik je gaf, kun je deze guide volgen.

Haha ik ga me best doen.

Jullie horen het morgen weer van me. Groetjes!!!!

Hallo,

Het douwnloaden van het programma lukt niet. Elke x als ik hem open dan valt me internet weg.
is er misschien iemand ide het via Hotmail uit kan leggen en het programma kan mailen ???

alvast bedankt.

R.stryland@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan