I-Tunes helemaal gek geworden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Hoi,

Win XP.

Vorige week: Ik sluit mijn pc netjes af zoals het hoort. Ook I-Tunes sluit ik gewoon normaal af. Ik stop de muziek en druk op kruisje.

Die dag erna. ik start mijn pc normaal op. ik open I-Tunes. :evil: Krijg nou wat al me muziek die daar instond is allemaal weg :evil:. Stonden ongeveer 1000 nummers in ( ik weet is wel veel toch:rolleyes:?:p ). Nou in mijn map Muziek stonden ze nog wel allemaal. Dus ik allemaal weer kopieren naar I-Tunes wat een gedoe zeg. Ook nog Systeemherstel geprobeerd maar geen resultaat :confused:.
Ik denk nou et zal wel voor deze ene keer. :cool:


Gister. Gewoon weer afgesloten zoals het hoort. Ook I-Tunes

Vandaag. Vanochtend was alles er nog. normaal afgesloten. Nu om 18.50. Je raadt het al weer alles weg. kan ik weer gaan kopieren.:evil:.

Ik snap er niks van hebben meer mensen dit probleem?
Wie kan mij helpen?
Om nou telkens alles weer te gaan kopieren, plakken etc etc. Duurt ook weer zo lang, en dit hoort gewoon niet

alvast bedankt:thumb: Lang bericht he! :p
 
heb het probleem ook al gehad

had het toen opgelost gekregen door itunes opnieuw te downloade en te installeren...

je kan het maar ns proberen
 
wat bedoel je met kopieren dan? je hebt toch alle liedjes in 1 map, schijf ofzo, als je bij Add folder doet, pak die gelijk de hele map/schijf

en dat probleem heb ik ook is gehad ja, reinstall, verder geen last meer van gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan