\i386\KDCOM.dll kan niet in het geheugen laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
452
Hallo,

Als ik Windows XP Home Edition op mijn pc wil installeren, krijg ik steeds de error: Bestand \i386\KDCOM.dll kan niet in het geheugen laden.
Ik heb al minder geheugen in de pc gestopt, de cd-rom drive al verwisseld, een andere videokaart, maar niets helpt. Op internet heb
ik ook niet een duidelijke oplossing gevonden. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.
 
Heb je de harde schijf geformatteerd? Of probeer je te installeren over een bestaande versie van Windows?

Groeten,
 
De foutmelding code is soms: 7,4 of 4096. Eerst moet ik op een toets drukken, om van de cd-rom op te starten, daarna gaat Windows de bestanden laden, en bij het laden van de DLL Kernel debugger, krijg ik die foutmelding. Op dit moment staat Windows Me op de computer.
 
Installeer je Windows vanaf een cd-rom? Wellicht is er wat mis met het schijfje.

Verder zou een geheugen-probleem dit kunnen veroorzaken. Kijk of je dit vanuit het BIOS kunt checken.
 
Ja, ik heb nu een cd-rom van Windows XP professional geprobeerd i.p.v home edition, en nu geeft hij weer een andere error: bestand isapnp.sys ontbreekt. Ik probeer wel even wat met het geheugen.
 
Ben je niet besmet? aangezien deze bestanden niet uit zichzelf zo aan de wandel kunnen gaan.
Goed up to date alles en goed gescaned op virussen?
Software geinstalleerd voor het probleem begon?
Systeemherstel al geprobeerd?
Blader naar C:\Windows\system32 en dubbelklik op rstrui.exe
Check of je nog systeemherstel punten hebt, en na systeemherstel al je updates checken.
 
Laatst bewerkt:
beetje laat, excuus daarvoor.
maar wat ik bedoelde was of de hdd niet is besmet in windows ME.
Er zijn echt rotvirussen in de omloop, die zelfs het opnieuw installeren van windows onmogelijk maken.
Nu wil ik niet zeggen dat het daar aan ligt, maar daarom vroeg ik dat.
Heb je in de bios ook een regel genaamd Boot Sector Virus Protection?
En staat deze op Enabled?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan