i386

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beerend95

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
Ik ben mijn pc aan het opschonen en heb daar de map i386 gevonden. Ik las ergens dat deze map iets met backup te maken heeft. Deze pc heb ik nu al een tijdje en ik heb er een half jaar geleden vista op gezet (het was eert een xp). Ik heb hem dus nu nog niet zo lang geleden helemaal leeg gemaakt, maar hij is nu al helemaal vol. Nou is dat misschien mijn eigen probleem, maar toen zag ik dat deze map i386 2,5 GB was. Is dit normaal voor die map? Of kan ik hem verwijderen (of een deel hiervan)?

Alvast Bedankt

Alleen de inhoud van de map i386 kun je verwijderen. De map zelf moet je laten staan.

C:\Windows\I386 is de map waar de installatiebestanden van windows xp terug te vinden zijn, in gecomprimeerd formaat.

;) jij hebt nu vista zeg je, ik weet eigenlijk niet of daar ook een map i 386 inzit( nooit mee gewerkt) maar ik denk het haast van niet.

Dus even een goed antwoord afwachten of googlen.

suc6

Laatst bewerkt:
C:\Windows\I386 is de map waar de installatiebestanden van windows xp terug te vinden zijn, in gecomprimeerd formaat.

;) jij hebt nu vista zeg je, ik weet eigenlijk niet of daar ook een map i 386 inzit( nooit mee gewerkt) maar ik denk het haast van niet.

Dus even een goed antwoord afwachten of googlen.

suc6

Volgens mij gaat het meer om back-up bestanden van windows-updates. Wanneer je updates geen problemen geven heb je de back-up bestanden in de map i386 niet meer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan