Iamwired.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

arrowroot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
2
Sinds een paar dagen krijg ik soms bij het opstarten van het Internet Explorer (Ik zit nu op Mozilla Firefox) het startpagina: hxxp://www3.iamwired.net, het zou eventueel te gevaarlijk zijn om erop te klikken). Op Mozilla Firefox heb ik er voorlopig geen last van..

Ik heb een free AVG-virusscanner. Ik heb die programma al het hele laptop laten scannen, hij vond niets.. Toch blijft die startpagina komen, ik vraag me af of het verdwijderd kan worden? Of moet ik het zo laten en voortaan Mozilla Firefox gebruiken?

Vriendelijk dank :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eens proberen, je hoort het nog :)

Edit: MBAM scan is net klaar, hij heeft in totaal 4 infecties gevonden, heb het verdwijderd.. Is het nog nodig om het log hier te plaatsen? Of moet die SAS-scan ook gedaan worden?
 
Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde probleem maar dan op firefox, ik moet de url prewcies typ[en dus www.youtube.com om die website te krijgen anders krijg ik ook die i am wired **** :mad: echt irritant dit. is het spyware ofzo? of gewoon een site die firefox probeert te promoten?
 
iamwired.net is een onderdeel van Ask.com
Is er iets van Ask op de PC geïnstalleerd?

Vuze Toolbar of Askbardis?
 
arretje, er is niks op mijn pc geinstalleerd van ask.com maar waaraan het volgens mij ligt is dat ik een addon had gedownload genaamd youtube to mp4 en daarna heb ik die i am wired pagine heel de tijd. ik heb die add on al weggehaaald maar het komt nog steeds
 
hallo,

van tevooren meld ik even dat ik dyslexy heb dus vergeef me voor mijn slegte spelling.

ik heb windows 7 en gebruik firefox als mijn internet browser.
ik had vandaag ook last van i am wired dus ik ben op zoek gegaan op de vershillende forums. helaas heb ik op geen enkel forum een oplossing kunnen vinden waar ik tevreden mee ben dus ben ik handmatig mijn pc gaan doorzoeken. na enige tijd ben ik in programs and features een programa tegen gekomen die ik nooit heb geinstaleerd of uberhoubt herken. de naam: LoudMo Contextual Ad Assistant vont ik all verdagt dus i besloot het te deinstalleren. bij het deinstalleren van het programma moesten alle brousers geslooten worden, naa het deinstaleeren was het probleem zover ik kan sein verholpen en tot nu toe heb ik er nog geen last meer van gehad.
ik weet niet hoe het programma op mijn pc teregt is gekomen, ook weet ik niet hoe dit te vorkomen is.
ik hoop dat dit helpt.

ik reageer verder niet op komentaar dus doe niet de moeite.
veel sucsess en tot de volgende spyware
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan