Hallo weer, ik heb die adwcleaner gedraaid, en die vond er 1 in chrome,(en verwijderd) maar niettegenstaande dat, blijft het rood op fb en nu even groen op google, Het verbaast me een beetje, dat er zo enorm veel over te doen is op het internet, en dat geen enkele anti spyware daar iets van terug vind, ik ben niet de enige die facebook heeft, en zie van anderen dat die ook zo'n gedrochten sturen door derden, als je ib. etc intikt zie het voor jezelf. Ik denk ook dat het geen virus is maar eerder een beest dat mijn gedrag volgt en daar via adds gebruikt van maakt. die pop up begint met: ams1.ib.adnxs.com en dan gevolgd met 4 lijnen letters, nu krijg ik soms een extra pop up aan de linkerkant die uitschuifbaar is, ik kan die pop ups blokkeren via pop up blokkers, maar dan is de kader er nog wel maar inhoud niet te zien, even vervelend en verdacht.
De Hostfile begrijp ,ik niet helemaal, ik heb een nieuwe pc, met win7 ongeveer 6 maand oud, en kan toch niet een xp file zijn?, ik heb wel xp paint gedownload omdat die praktischer is dan al die anderen die niet doen wat ik wil of te omslachtig zijn. ik gebruik ook photobie, paint net en nog een 4 tal andere, maar dit terzijde, blijkt dat mijn hostfile niets kwaadaardigs bevat ?, volgens wat ik op het IE vond blijkt dat getal ok te zijn? 127.0.0.1
Ik aprecieer tenzeerste dat jullie dit volgen en er ook gevolg aan geven, ik denk dat dit voor vele anderen ook nuttig kan zijn, volgens mij moeten er enorm veel gebruikers ditzelfde probleem hebben, elke dag enkele uurtjes aan dit gedrocht, gelukkig heb ik er tijd voor Georges
De Hostfile begrijp ,ik niet helemaal, ik heb een nieuwe pc, met win7 ongeveer 6 maand oud, en kan toch niet een xp file zijn?, ik heb wel xp paint gedownload omdat die praktischer is dan al die anderen die niet doen wat ik wil of te omslachtig zijn. ik gebruik ook photobie, paint net en nog een 4 tal andere, maar dit terzijde, blijkt dat mijn hostfile niets kwaadaardigs bevat ?, volgens wat ik op het IE vond blijkt dat getal ok te zijn? 127.0.0.1
Ik aprecieer tenzeerste dat jullie dit volgen en er ook gevolg aan geven, ik denk dat dit voor vele anderen ook nuttig kan zijn, volgens mij moeten er enorm veel gebruikers ditzelfde probleem hebben, elke dag enkele uurtjes aan dit gedrocht, gelukkig heb ik er tijd voor Georges