IBM T23 geheugen bijprikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Humadgen

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
251
Hallo,
Ik heb een oude Laptop, die vrij langzaam werkt. (als ik van een window naar een ander switch, dan kan het soms wel 10-15 secondedn duren voordat ik het andere window open heb)

Iemand zei tegen me dat ik dan geheugen bij moet prikken.
Ik heb inmiddels begrepen dat ik dan de achterkan moet losmaken en dan kan ik daar geheugen bij prikken.

Daarbij zei ook iemand dat ik waarschijnlijk maar een bepaalde hoeveelheid kan bij prikken, want teveel werkt niet.

Omdat het al een oude Laptop is, kon ik geen geheugen meerkopen in de winkel, dus ik zal ongetwijfeld ergens op het Internet uit moeten komen.

Mijn vraagjes:
1.) Hoe weet ik hoeveel geheugen ik kan bijprikken.
2.) Weet iemand waar ik dat het beste kan vinden (een site of winkel)
3.) Aan wat voor prijs moet ik gaan denken.

Als jullie bepaalde gegevens willen weten , dan laat maar horen.
Alvast bedankt
Humadgen
 
Als ik op die link klik, dan zie ik een Kingston geheugens.
1.) Begrijp ik goed dat ik dan 2x artikel 30067 of 2x artikel 31133 moet kopen en de bestaande moet vervangen. (want die is 256MB)

2) Je zegt ook kijk eens op marktplaats. Is dat omdat de geheugens in het Linkje te duur zijn en ik er goedkopen aan kan komen? of was er een andere reden voor?

Alvast bedankt
Humadgen
 
1 ik heb over de gegevens van je klaptopje niks geonden over het feit dat het low profile moet zijn dus dan zou 2x 31133 moeten voldoen

2 ja dit ivm de prijs. en verkrijgbaarheid
de goedkoopste die ik kon vinden op tweakers is ook 68 euro(merkloos)
http://tweakers.net/pricewatch/22594/merkloos-512mb-pc133-sdr-so-dimm-144-pins.html
zoals gezegd al oud geheugen en schaars en dus duur zoals je ziet.
misschien loop je tegen een mazzeltje aan op MP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan