IBM T42 geeft zwart scherm bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
3
Ik heb een IBM Thinkpad T42 die tijdens het opstarten een zwart scherm geeft. Af en toe piept hij ook bij het opstarten, als hij al wil opstarten. Hij geeft wel aan dat hij bezig is, maar er gebeurd eigenlijk niks. Ik denk dat het te maken heeft met Windows XP. Ik had in eerste instantie namelijk een foutmelding van Windows, sindsdien doet hij zo raar.
Ik heb de opstartvolgorde van mn laptop zo veranderd dat ik een boot-cd kan draaien, maar dat doet hij al helemaal niet. Ik kan nu ook niet meer in mn Bios komen. Heeft iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen, ik ben door mijn kennis heen. Bij voorbaat dank.

Jeroen.
 
Weet je nog wat de oorspronkelijke fotmelding windows aangaf.

vertel even hoeveel piepjes je hoort en in welke volgorde?
 
Zie je nog wel led,s branden zoals van power /battery ?
 
Hij geeft bij het opstarten van mn laptop aan dat hij stroom krijgt dmv de ledjes en hij geeft (soms) 3 piepjes, 1 lang en dan 2 kort...ik heb net mn laptop weer opgestart gekregen en windows xp service pack 2 verwijderd (had ik net genoeg tijd voor). Is het aan te raden om hem te formatteren, ook al weet ik niet of het probleem daarmee verholpen is?
 
ik heb de oplossing.. 100 euro vraag ik ervoor je mag bij me langs komen en dan probeer ik m wel te fixen jase021@hotmail.com
mijn ibm deed precies het zelfde maar na een jaar ben ik er pas achter gekomen hoe ik m moest fixen
 
Beste Jase,

ik ben erg benieuwd naar je oplossing. Ik heb mijn laptop een tijd geleden laten repareren door IBM. Hoewel de garantietermijn verstreken was had ik hier nog recht op, in alle redelijkheid en billijkheid opgelost dus. Maar terugkomend op je aanbod, ik ben al geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan