ingmar
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 feb 2001
Gisteren heb ik mijn nieuwe Van Dale en Groene Boekje geïnstalleerd. Die krijgen in Word hun eigen werkbalkje. Van de oude versies staan er echter ook nog de icoontjes, nl. op de Standaardwerkbalk (Nieuw leeg document, Openen, etc.). Weet iemand hoe je die weg krijgt? Ik heb de helpdesk van Van Dale gevraagd hoe je dat doet, die schrijven terug:
Open Word
Ga naar Extra/Aanpassen
Klik nu met de rechter muisknop op de icoon van het Groot woordenboek der Nederlandse taal en klik op Verwijder
De macro is nu verwijdert.
[Let ook op de t.]
Maar dat werkt niet. Het hele icoon komt onder Extra/Aanpassen niet voor (in geen der categorieën) en er is daar ook geen verwijdermogelijkheid. Ik heb wel de macro's verwijderd onder Extra/Macro/Macro's, maar dat doet de icoontjes niet verdwijnen.
De icoontjes staan ook nog direct onder Extra, daar wil ik ook graag van af.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt voor je reactie,
Ingmar
Open Word
Ga naar Extra/Aanpassen
Klik nu met de rechter muisknop op de icoon van het Groot woordenboek der Nederlandse taal en klik op Verwijder
De macro is nu verwijdert.
[Let ook op de t.]
Maar dat werkt niet. Het hele icoon komt onder Extra/Aanpassen niet voor (in geen der categorieën) en er is daar ook geen verwijdermogelijkheid. Ik heb wel de macro's verwijderd onder Extra/Macro/Macro's, maar dat doet de icoontjes niet verdwijnen.
De icoontjes staan ook nog direct onder Extra, daar wil ik ook graag van af.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt voor je reactie,
Ingmar