Icon Injector veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oreex

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2011
Berichten
3
Hey mensen,
Tis mijn eerste topic hier. Na enkele uren zelf proberen heb ik het zelf niet kunnen doen. Hier een class IconInjector
Je vult the "Path" van de .ico bestand in en het pakt het icoontje, en injecteert het in een exe. Die exe krijgt dezelfde icoon dus.

Maar ik heb een icon in my project, zonder dat ik de addres daarvan heb.
Dus het is:
Icon mijnIcoon;

Graag wil ik Icon invoeren in deze class, zonder de filepath.
Ik heb veel geproberd maar die code is echt te lastig voor me. Enig hulp zou heel mooi zijn.
 
Laatst bewerkt:
De code hoeft helemaal niet aangepast te worden, het enige dat je moet doen is het icoon tijdelijk wegschrijven naar je harde schijf.
 
Hier had ik inderdaad ook aan gedacht
Als dat simpeler is .. bijvoorbeeld naar temp/appdata schrijven.

Maar een icon: "Icon: myIcon" naar harde schijf schrijven gaat niet zo simpel.
2 dagen geleden had ik dat ook al geprobeerd en dat gaf geen .ico bestand bij mij
Misschien gebruikte ik de verkeerde code. Heb er zeker 5 geprobeerd
 
Dan doe je toch iets verkeerd, want het is wel gewoon mogelijk. En ook nog eens erg eenvoudig:

[cpp]
FileStream fs = new FileStream("c:\\test.ico", FileMode.Create);
icoon.Save(fs);
fs.close();
[/cpp]
 
Bedankt, dit werkte idd en was best simpel. Ik deed het op een foute manier met bytes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan