Icon Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Beste experts,

Sinds kort is mijn icoontje voor OutLook Express van de taakbalk verdwenen.
Hoe krijg ik dat weer terug.
Groetjes,

Heb je hem nog wel op je bureaublad staan? Dan kun je hem naar je taakbalk slepen

Anders kan je hen vanuit je startmenu (onder programma's) heel makkelijk naar je bureaublad kopiëren.

Misschiem moet je de balk iets breder maken door het verslepen van de afbakening naar rechts. Mogelijk is icoon daarachter verborgen. En anders inderdaad icoon slepen vanaf bureaublad

Waarschijnlijk bedoel je dat het icoontje permanent zichtbaar was zodat je op ieder moment OE kon starten vanuit de taakbalk en nu niet meer.

Controleer eerst of de werkbalk 'snel starten' (onderdeel van de taakbalk) nog wel aangevinkt staat. (Klik op een grijs vlak of boven de klok met je rechter muisknop, kies 'werkbalken'. In het rolmenu dat nu verschijnt moet er een v staan voor 'snel starten', anders aanvinken).

Als de werkbalk snel starten er staat maar OE niet, kijk dan of er een kleine knop staat met bovenin >>
Als je die aanklikt verschijnen de icoontjes die ook in de werkbalk thuishoren maar waar geen plaats voor is.
(Je kunt van hieruit overigens ook het prog starten).
Wanneer dit het geval is kun je de scheidingslijn (verticale streep) met je linker muisknop ingedrukt naar rechts verslepen tot alle icoontjes zichtbaar zijn. Als je cursor op de streep staat moet je muisaanwijzer veranderen in een dubbel pijltje (links en rechts wijzend), dan linker muisknop etcetera.

Staat OE ook hier niet tussen, dan sleep je hem vanaf het bureaublad: op het bureaublad aanklikken, nu CTRL indrukken en vasthouden, icoon naar de werkbalk slepen (linker muisknop ook ingedrukt houden) en eerst muis en daarna ctrl los laten als je in het vlak van de werkbalk 'snel starten' aangekomen bent.
Als boven gemeld kan dat ook vanuit het start>programma menu. Ook dan CTRL ingedrukt houden, anders verplaats je ipv kopie maken.

Sucses.

Hallo Helpers,

Alles werkt weer, ik heb het Icon van het startmenu naar het bureaublad gesleept.
In de taakbalk staat sinds eergisteren een icoontje van MSN-mail, ik heb dat programma nl. uitgeprobeerd.
Ik start nu gewoon vanaf het bureaublad, net zo makkelijk.
Allemaal bedankt.
Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan