Iconen klopen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leagos

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
eEjjj Again

Ik word doodziek van die iconen daar klopt geen ene moer
van. Een Word icoon bij een JPEG en ga zo maar door. Wat is
er aan de hand?

Alvast ebdankt
GrtZZzz

Ha! Nu heb ik het door! (de vorige keren gaf ik zo uitgebreid en vragend antwoord doordat ik niet naar de username keek)

Mogelijkheden:
1. Virus
2. Zelf iets zitten verkloten (moeilijk maar niet onmogelijk). Goedzetten via het menu Beeld/Extra => Mapopties => Bestandstypen.

ja maar dat mag ook wel uitgebreid?

alleen kost jouw meer moeite, das wel minder.
Maar alweer bedankt. ben er al bijna hahaha.
Maar ga slapen man ben echt gaar.

Morgen komen er weer een paar vragen bij

Tot dan trusten
Grtzzz

sorry maar krijg het menu beeld nie gevonden, domme vraag haha

Ow heb het al gevonden.
Maar wat moet ik doen om het recht te zetten???

Nou, je ziet dus per bestand welk programma eraan gekoppeld is. Dan kan je op het knopje Wijzigen klikken (onlogisch hè ;) ) en dan een ander programma aanklikken.

Owja dat snap ik wel>

Maar d8 misschien dat er een andere snellere manier was zodat alles in een keer wordt geregeld.

Maar dit kun je toch ook doen bij het bestand zelf rechtermuisknop en dan naar eigenschappen en dan wijzig doen, is toch ook hetzefde????

BEdankt :)

Ik weet niet meer hoe dat bij Win9x zit, maar in XP kan je het niet via Eigenschappen doen, wel kan je in het drop down menu soms naar Openenen Met gaan, dit hangt wel van het bestandstype af (probeer maar eens) vandaar 'soms'.

Ok bedankt dan ben ik er nou weer uit.
Het kan bij win9x wel maar Xp niet dus zet ik dat erbij.
Ik Ga nou echt slapen.

Tot morgen

MZZL
GRTzzz
Leagos

Je cache van de iconen is waarschijnlijk corrupt. Verwijder shelliconcache uit de %systemroot% en herstart. Handmatig je iconen aanpassen is bull.

Geplaatst door caveman
Je cache van de iconen is waarschijnlijk corrupt. Verwijder shelliconcache uit de %systemroot% en herstart. Handmatig je iconen aanpassen is bull.
Oh ja, kan ook, of je gebruikt TweakUI en kiest voor Repair Icons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan