iconen kwijt op msn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
783
hoi ff een vraag ik heb msn 7.5 nu had ik laast meer dan 400 nieuwe icoontjes gehad maar sinds gisteren ben ik ze allemaal kwijt?????????
wat zal dit kunnen zijn?
EEN VIRUS?
heb gescant maar hij vindt niks
ik had msn op automatisch opstarten dat heb ik uitgezet sindsdien ben ik die icoontjes kwijt?????
of zouden ze me msn hebben gekraakt?
heb wel me code verandrerd gelijk
wie weet wat dit kan zijn?
 
Ziet er niet uit als een virus, en het zou ook heel onwaarschijnlijk zijn dat er iemand je PC was binnengedrongen.

Hier kan je niets meer aan doen, je moet ze opnieuw toevoegen.
Ze staan waarschijnlijk nog wel op je HDD.
 
Geplaatst door Freakiej
Ziet er niet uit als een virus, en het zou ook heel onwaarschijnlijk zijn dat er iemand je PC was binnengedrongen.

Hier kan je niets meer aan doen, je moet ze opnieuw toevoegen.
Ze staan waarschijnlijk nog wel op je HDD.

weet je niet welke map ze nog staan dan?
ok zeg geen virus of wat dan ook maar verdwijnen ze zomaar dan?
heb op zelfte pc andere msn staan en daar staan icoontjes nog wel op?
dat is toch erg vaag niet?
 
Andere msn-account, of een andere windows-account?
Zet staan ergens op je HDD. Gewoon even zoeken op afbeeldingen, dan zie je ze er vanzelf tussen staan.
 
Geplaatst door Freakiej
Andere msn-account, of een andere windows-account?
Zet staan ergens op je HDD. Gewoon even zoeken op afbeeldingen, dan zie je ze er vanzelf tussen staan.

bij afbeeldingen staan ze niet
en ander acount voor de rest werkt het goed alleen die icoontjes?
 
Nogmaals: Andere msn-account, of een andere windows-account?
Dus als jij op afbeeldingen zoekt, dan komen er geen emoticons tevoorschijn? :D
Dan moet je ze opnieuw downloaden en toevoegen.
 
De MSN Messenger emoticons worden (wanneer ze zijn toegevoegd in MSN Messenger) opgeslagen in een dll-bestand.
Waarschijnlijk is dat dll-bestand beschadigd en heb je pech.

Ik hoop voor jou dat je ze nog ergens hebt staan als afbeelding zodat je ze opnieuw kan toevoegen.

Wanneer de emoticons niet als afbeelding op je computer staan zal je ze opnieuw moeten opzoeken en daarna opnieuw moeten toevoegen.

Je MSN Messenger is niet gehacked, want het dll-bestand staat op je eigen computer. Wanneer jij aanmeld op school heb je ook niet de emoticons die je thuis hebt.


Wat moet je trouwens met 400 emoticons:confused:
 
Geplaatst door rve123
De MSN Messenger emoticons worden (wanneer ze zijn toegevoegd in MSN Messenger) opgeslagen in een dll-bestand.
Waarschijnlijk is dat dll-bestand beschadigd en heb je pech.

Ik hoop voor jou dat je ze nog ergens hebt staan als afbeelding zodat je ze opnieuw kan toevoegen.

Wanneer de emoticons niet als afbeelding op je computer staan zal je ze opnieuw moeten opzoeken en daarna opnieuw moeten toevoegen.

Je MSN Messenger is niet gehacked, want het dll-bestand staat op je eigen computer. Wanneer jij aanmeld op school heb je ook niet de emoticons die je thuis hebt.


Wat moet je trouwens met 400 emoticons:confused:

ik had ze is gehad van iemand haha daarom zelf zou ik ze nooit opzoeken haha maar vondt het gek dat ze weg waren daarom heb ik hier ook een bericht gezet
waar kan ik dat dll bestand vinden dan kijk ik of ze daar nog staan?
 
Geplaatst door Freakiej
Nogmaals: Andere msn-account, of een andere windows-account?
Dus als jij op afbeeldingen zoekt, dan komen er geen emoticons tevoorschijn? :D
Dan moet je ze opnieuw downloaden en toevoegen.

bedoel je dat ik een andere msn moet nemen?
en waar staan die afbeeldingen dan ja sorry ben niet zo pc freak?
 
de smilies staan in
documenten en settings/ameldings naam/aplicatiedata/,
microsoft/msn messenger.
je zie daar dan mapjes staan met nummers blijf zoeken tot je een mapje vind met costom emotions gevuld met dat bestanden.
hernoem .dat naar jpg de dat bestanden zijn je smilies :thumb:
 
ik heb weer icoontjes erop gezet en als ik klik op mij vergeten ben ik ze later kwijt dus denk dat het daar aan ligt????????
 
Geplaatst door APOCALYPSE
ik heb weer icoontjes erop gezet en als ik klik op mij vergeten ben ik ze later kwijt dus denk dat het daar aan ligt????????
Dat zou zeer goed kunnen omdat jou account dan van de computer wordt verwijderd en dus ook de emoticons.
 
heb het uit geprobeerd en dan ben ik ze later idd kwijt
maar 1 ding begrijp ik nog niet als een ander op mij pc inlog op zijn msn heeft ie wel gewoon ze icoontjes nog?????
hoe kan dat dan????
 
Wordt er door die ander ook "mij vergeten" gebruikt?
 
Geplaatst door rve123
Wordt er door die ander ook "mij vergeten" gebruikt?

nee dat niet maar bij mij moet alles aangevinkt staan en bij ie ander staat niks aangevinkt?
 
Geplaatst door APOCALYPSE


nee dat niet maar bij mij moet alles aangevinkt staan en bij ie ander staat niks aangevinkt?
Als het goed is hoef het alleen het bovenste vinkje aangevinkt te zijn.
 
Geplaatst door rve123

Als het goed is hoef het alleen het bovenste vinkje aangevinkt te zijn.

ja ok maar als een ander zich op een ander ze pc aanmeld op zijn msn staat er nooit iets aangevinkt
maar ik denk dat het gewoon op mijn vergeten klikken het antwoordt is
dus bedankt voor de hulp
 
Graag gedaan.

Misschien dat het bij een volgende update weer echt goed is:)
 
Geplaatst door APOCALYPSE
heb het uit geprobeerd en dan ben ik ze later idd kwijt
maar 1 ding begrijp ik nog niet als een ander op mij pc inlog op zijn msn heeft ie wel gewoon ze icoontjes nog?????
hoe kan dat dan????

als iemand anders op jou px inlogd heeft geen icoontjes, omdat de icoontjes iet op jouw pc staan:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan