iconen mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmeeuwse

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Hallo,
Ik zie plotseling dat de icoontjes in de verkenner van mp3 's veranderd zijn in een soort "windows" afbeelding.
Wanneer ik ze in de verkenner aanklik gebeurt er ook niets.
Zoek ik ze in b.v. WinAmp [ play file ] op dan spelen ze goed.
Is hier een oplossing voor ?
Groeten,
Jaap.

Nou, ik heb de gekoppelde extenties in WinAmp nog eens goed gezet, nu hebben alle mp3 iconen weer de goede afbeelding en opent WinAmp weer na het aanklikken in de verkenner, maar ..... ik zie nu dat ook de text bestanden ( .txt ) in verkenner een " windows " afbeelding hebben en niet bij aanklikken door b.v. kladblok geopent worden.
Was er niet een maniertje door rechts-klikken > openen met te kiezen ( mogelijkheid heb ik dus niet ) of hoe verander ik dit ?
Wanneer ik in kladblok openen kies en naar het bestand blader wordt het goed geopend.
Word bestanden zijn OK.
groeten,
Jaap.

Selecteer het tekstbestand in de verkenner. Druk linker SHIFT-toets in en dan rechter muisknop. Je krijgt de mogelijkheid in het menu "openen met ...". Selecteer je programma (bijv. Notepad). Vinkje bij "deze bestanden altijd openen met..." .

Groetjes,
Bennie

OK Bernie, opgelost !
Bedankt.
vergat nog te zeggen dat alles gescand was op virussen, niets gevonden, dus hoe het is ontstaan ???

Jaap.

Geen idee. Dat zijn de nukken & grillen van Windows. Ook Windows heeft af en toe wat hoofdpijn:)

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan