Iconen onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Etkar

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2002
Hey daar,
sinds gister zijn al mn iconen veranderd in het icoon voor onbekend programma.
Nu heb ik ze allemaal terug, behalve voor internet explorer en mn kaartlezer (sd, memory stick etc).

Iemand enig idee hoe ik dat icoon weer terug krijg?

Ik draai XP home, sp2.

Wanneer je het betreffende bestand met rechts aan klikt kan je afhankelijk van wat voor map/bestand het is bij eigenschappen/aanpassen een ander pictogram kiezen. Hij geeft je standaard allerlei microsoft iconen, maar je kan ook bladeren door je computer en naar iconen zoeken. Ga dan naar de program and files map en zoek het betreffende .exe bestand, daarin zitten alle pictogrammen van dat programma die kan je dan kiezen en op toe passen klikken..
:thumb:

das nou juist t punt.
De eigenschappen vh ikoon zijn de internet eigenschappen en kan dus niet een ikoon kiezen :(

Ik neem aan dat je dan Internet Explorer snelkoppeling in je start menu bedoeld..

Die kan je gewoon uit het startmenu verwijderen "met rechts aanklikken en "verwijderen uit deze lijst" Dan ga je naar programs and files zoek je daar het Internet Explorer bestand en van daaruit weer een nieuwe snelloppeling aan startmenu toevoegen. Dan zou er er toch weer goed moeten bijstaan.:)

Zo moet dat met alle programma's kunnen...

Maestro!
Thnx, dit is de oplossing...Nu ziet mn desktoppie er weer normaal uit....tis zo slordig anders :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan