Iconen schuden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Hallo helpers,

Soms als ik in de verkenner bezig ben dan gaan alle iconen weg en komen gelijk weer terug.
Als dit gebeurd dan ben ik links onder iconen kwijt en ik weet niet hoe ze terug te krijgen, zonder te herstarten.
Ik heb zoiets al meer aan de hand gehad en dat was toen opgelost maar nu doet hij het weer.
Weet iemand hier de oplossing voor?

Alvast bedankt

Is jou PC 100% schoon? Geen: virussen , spyware, hijackers ??
Je zou systeem herstel uit kunnen voeren of anders gewoon ME er overheen zetten.

Groetjes
Falco

Mijn pc heb ik gisteren nog gescand en er was niets te vinden.
Systeem herstel dat lukt bij mij niet, ik heb het nog niet 1x voor elkaar gekregen.
Als ik dat doe begint hij en even later stopt het met de mededeling dat het niet gelukt is.
De pc is een Packard Bell en daar heb je master cd's bij dus alleen ME er overheen zetten gaat niet. (denk ik)

Groetjes Hoornvan

Dat syteem herstel van ME werkt niet altijd. Soms helpt als je het even uitschakelt en vervolgens weer aan zet.
In principe maakt niets uit wat voor PC je hebt.
Ik werk op deze PC met 2 partities en gebruik ME.
Bij mij staat dat systeem herstell op uit omdat ik geen zin heb om 200-400 MB te laten gebruiken voor syteem herstel.
Als ik merk dat ME niet 100% werkt dan pop ik de CD er in en gewoon er overheen.
Als je niets anders doet dan blijft alles netjes op de PC (andere progjes) en werkt ME opnieuw goed.

Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan