iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
ik heb psp 7 geinstalleerd, en nou krijgen alle jpg's en gif's enzo het icoon van psp, ze openden eerst ook in psp.
nou heb ik veranderd dat ze met windows viewer openen, maar ze krijgen geen andere iconen (ze moeten iconen van windows viewer krijgen, maar ze blijven mooi die van psp houden).
wat moet ik nou doen om die windows viewer iconen te krijgen?
edit: ohwk, ik heb nu iconpackager, en ik kan nu een ander icoon kiezen, maar nu moet ik ff weten waar dat icoontje van windows viewer zich bevindt...iemand?
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel in PSP in File/Preferences/File Format Associations de extensies die je met Windows Viewer wil openen uitgevinkt?
 
Geplaatst door gezina
Heb je wel in PSP in File/Preferences/File Format Associations de extensies die je met Windows Viewer wil openen uitgevinkt?
thnx, dat werkt ook (helemaal vergeten)
maar nu heb ik ut juiste icoontje nog niet...:confused:
 
Open eens verschillende afbeeldingen met die W-Viewer, daar heb je toch echt alles aangevinkt qua extensies?, anders zou ik het niet meer weten. (leeg ook eens je map tijdelijke internet-bestanden en herstart je pc).
 
Nog een optie, right-click op Window-Viewer pictogram, eigenschappen, dan zie je als het goed is dat je kan kiezen voor een ander pictogram, zit deze hier tussen?
 
Geplaatst door gezina
Nog een optie, right-click op Window-Viewer pictogram, eigenschappen, dan zie je als het goed is dat je kan kiezen voor een ander pictogram, zit deze hier tussen?
jah, dat bedoelde ik dus...
maar nu moet ik ff weten in welke .dll dat icoon van de w-v staat...
 
ik heb de jpg's nu wel goed, nu moet ik de gif's nog ff...
ik heb ze gewoon toegevoegd bij extra->mapopties->bestandstypen...
maar nou moet ik "het gekoppelde bestandstype van .gif" hebben...maar ik weet niet wat dat is (die van jpg is jpeg-afbeelding)??
 
ik heb ut nu helemaal klaar...ik moest ff .gif gewoon toevoegen, daarna terugzetten, dan kon ik geavanceerd doen en daarna icoon enzo kiezen...
maar iig bedankt :thumb:
 
Snap er niks van maar ik vind het harrie-helemaal-goed!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan