Iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij JPEG, die iconen zijn niet die van Photoshop,maar hij opent ze wel met Photoshop.
Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten. Ik kan nl ook niet Microsoft Office Picture Manager verwijderen omdat hij niet bij de software staat en heeft ook geen unistal.

Nee hoor, ik heb je hier uitgelegd hoe je het icoon van een bestandstype (JPEG) wijzigt.
Als je eenmaal hier bent aangekomen:
anderpictogram.gif

Dan druk je op de knop bladeren... en ga je naar C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Photoshop.exe of in iedergeval duid je het Photoshop-programma aan dat jij hebt en drukt op OK of OPENEN. nu zul je zien dat er een hele hoop Photoshop-icoontjes beschikbaar zijn om uit te kiezen, kies hieruit het oude icoontje (dat je gewoon was) en je drukt op OK, nog is op OK... tot je weer uit alle menuutjes weg bent.

James :)

Ik kan de iconen niet wijzigen, bij ander komt gelijk Geavanceerd te staan maar bij deze niet. BINGO ik heb het voor mekaar. Wat ik gedaan heb is op terug zetten geklikt ik kreeg het icoontje van picture manager,daar heb ik er weer op geklikt toen kon ik wel op Geavanceerd klikken en heb het weer gewijzigt in het icoontje van Photoshop. Nu staat het weer zoals het moet. Jullie allemaal harstikke bedankt en 'n prettige jaarwisseling
Gr Martin

Mits wat kronkels dan toch opgelost :)

Zet je de vraag nog even op "opgelost"? Dit kan je door rechtsonder in beeld op "vraag is opgelost" te klikken.

Jij ook fijne jaarwisseling :)

James :)

Hoe krijg ik bewegende pictogrammen op mijn buroblad.
Ik weet 't nl niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan