icoon buroblad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rechtermuis op de toepassing dan kopieren naar bureaublad.
Zou je toch moeten weten als senior member ;).

Idd rechtermuisknop op bestand waar je snelkopprling van wilt maken, send to -> desktop (create shortcut)

Geplaatst door KaY.NL
Rechtermuis op de toepassing dan kopieren naar bureaublad.
Zou je toch moeten weten als senior member ;).
De vraagsteller wil volgens mij niet weten hoe je een icoon OP het bureaublad maakt, maar VAN het bureaublad (zie bijlage).
Eerlijk gezegd zou ik dit ook niet weten. In Verkenner rechts klikken op Bureaublad werkt in ieder geval niet.

Guus.

Laatst bewerkt:
Mss bedoeld hij/zij dit:

klik met je Rechter muisknop op het bureaublad kies voor Nieuw----> Snelkoppeling

Volgende stap kies voor bladeren--- Klik het icoon Bureaublad aan en kies aanmaken >>> voila icoon van map bureaublad is gemaakt......ik weet niet of dit bedoeld wordt ? :rolleyes:

Heb het toch gevonden: in C:\Windows\System even zoeken naar "Bureaublad weergeven". Daarvan op de gewone manier een snelkoppeling maken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Gewoon even zoeken op *.scf levert bij mij al twee van die dingen op: één in C:\Windows\System en de andere in C:\Windows\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch.
Met alle vorige antwoorden keus genoeg dus.

Guus.

Inderdaad was dit hem; C:\Windows\System even zoeken naar "Bureaublad weergeven". Daarvan op de gewone manier een snelkoppeling maken.

bedankt allen!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan