icoon in taakbalk HP DJ 5550

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Ik heb een HP deskjet 5550. Graag wil ik mijn icoontje uit de taakbalk rechtsonder verwijderen. In de software kom ik dat nergens tegen. Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan instellen (misschienkijk ik er wel gewoon overheen).

Alvast bedankt, emc
 
Dan start er een progje van HP met windows op, dat kan je uitzetten via Start > Uitvoeren > Type msconfig > Ok
 
Hallo Jozo,

Bedankt voor je vlotte reactie. Ik heb echter gekeken maar kan de printer daar niet lokaliseren (overigens wel de webcam, muis, etc.). Ik heb een bestandje bijgevoegd met de info, kun jij mij vertellen welke van de printer is?

alvast bedankt, emc.
 
hopelijk nu wel
 

Bijlagen

  • 1.rar
    93,5 KB · Weergaven: 22
Mocht de printer hierna niet werken kan je een snelkoppeling naar hpztsb06.exe op je bureaublad zetten en die voor dat je iets wilt printen even aanklikken.

Lees net dat het een diagnose progje is voor als de printer niet werkt.

The hpztsb06.exe process provides you with a system tray icon that assists when diagnosing problems with your Hewlett Packard printer. If you do not find it useful, you can disable this process. If you do not have a Hewlett Packard printer attached to your computer this process should be removed.



BRON
 
Laatst bewerkt:
hoi Jozo,

Het is gelukt, en het blijft gewoon werken. Bedankt!!

Groet, emc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan