icoon internet is anders¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
valt me nu pas op, maar in mijn adres balk voor http staat nu een ander icoon als die van i.e.

ik wilde een printscreen aan toevoegen , maar dat lukt niet .

het is een geelachtig vierkantje met een cirkel in , en zo als ik het goed kan zien een (s.) erin.

misschien is het onschuldig maar dit zie ik voor t eerst.
Excuses als dit dom van me overkomt maar hopelijk toch een antwoord van iemand¿

m.v.g.
Marcel
 
Dan heeft een site die jij bezocht hebt dit netjes voor jou gewijzigd.
 
Ik denk dat je een favicon ziet. Een favicon is een favorieten icon. Als je een site die zo'n favicon heeft, als favoriet toevoegd, dan krijg je dat plaatje voor je link te zien en ook dus in de adresbalk.
 
Kwestie dus van de tijdelijke internet-bestanden verwijderen: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen, klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
Je kan wel een printscreen toevoegen als je plaatje maar niet groter is als 100kb.
 
iedereen alvast bedankt voor jullie antwoorden.

De site die nu dat icoontje heeft is mijn startpagina.nl,
deze heb ik sinds het begin, dus nu met dat andere icoontje vond ik t vreemd.

dat het een favo icoon is ( kan zijn) maar dat dit pas nu openbaart.... en daarbij heb ik niks anders verandert aan instellingen .

wat wel daarvoor gebeurt is: is dat ik vastliep met een spelletje met macromedia flash.. en de comp een hard reset heb moeten geven.

Wat ik nu begrijp uit de antwoorden is dat het geen kwaadaardige code achter zich heeft¿

b.v.d.
Marcel
 
Ik heb ook maar even gekeken op startpagina en wat jij omschrijft is dus een favicon.
favorieten_icoon.gif
 
bedankt Miem,

inderdaad dat is dezelfde icoon die je laat zien.

Ben ik ook weer gerustgesteld ...Is dat altijd zo geweest, of sinds kort¿ want dit heb ik nog nooit eerder gezien .. ook niet bij andere..

bedankt voor je antwoord..

groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan