icoon voor internet op werkbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik gebruik sinds een paar uur windows7. wat ik mis is het vaste icoontje op de werkbalk waarmee ik makkelijk, via startpagina, internet op kan. hoe kan ik dat weer terugkrijgen.
ik mis uberhaupt de icoontjes die vroeger, onder vista, rechts van de startknop stonden. wie helpt?

Dit stuk is inderdaad gewijzigd in Win 7. Je hebt nu relatief grote icoontjes die je kunt vastpinnen aan de taakbalk. Hier groepeert windows ook de applicaties. Als je bijv. in het startmenu met je rechtermuisknop op een programma klikt dan krijg je een aantal opties. De optie die je zoekt heet in het engels 'pin to ....' .

gevonden, in nederlands vertaald als vastmaken op taakbalk. maar als ik nu de internetknop vastmaak, opent ie steeds met laatst geopende internetpagina en niet met startpagina. hoe verder?

dat moet ik even opzoeken. laptop heeft win 7, dus ik kom er later op terug.

dank voor de moeite die je wilt doen.
nu ik je toch spreek: geldt ook voor outlook. ik heb nogal eens wat mails openstaan. nu krijg je hele reeks grote maar nog onleesbare voorbeelden boven de taaktalk en moet je zoeken. onder vista klikte ik gewoon op het icoontje outlook en dan kwam het scherm met de nieuwe berichten automatisch. het is dus algemener dan alleen internet.

Kijk eens in de instellingen van Firefox, dan kan je instellen dat de startpagina geopend moet worden als je Firefox opstart

het gaat natuurlijk niet om de vraag die ik eigenlijk heb gesteld. ik keek even maar ik heb geen idee hoe ik FF als startpagina kan instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan