Icoontje batterij status is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdveen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
In de 'Notification Area', rechts onderin het scherm, staan diverse icoontjes, netwerkstatus, anti-virus, etc. etc.
Tot een tijdje geleden stond daar op mijn laptop ook een icoontje voor de batterij-status bij. Zoals je zult begrijpen is de batterij status behoorlijk belangrijk voor een laptop gebruiker....

Ik heb Vista (32-bit) op m'n laptop en ben heel erg benieuwd of jullie weten hoe ik het icoontje met de batterij status terug kan krijgen? Of waar ik moet zoeken?
Het heeft niets te maken met het wel of niet verbergen van incatieve iconen, dat heb ik al gecheckt natuurlijk.

Alvast bedankt,
Sander.

Het icoontje komt zover ik weet alleen te voorschijn als je via de accu werkt.

In het configuratiescherm onder Energiebeheer> Geavanceerd kun je het icoontje activeren. Dit betreft XP maar ben er van overtuigt dat het soortgelijk is bij Vista.

Het icoontje komt zover ik weet alleen te voorschijn als je via de accu werkt.
Klopt, en dat is juist het probleem, dat doet 'ie dus niet....

In het configuratiescherm onder Energiebeheer> Geavanceerd kun je het icoontje activeren. Dit betreft XP maar ben er van overtuigt dat het soortgelijk is bij Vista.
Ik zal eens kijken als ik weer thuis ben. Thanks.

Kijk eens het volgende na:
- Klik met je rechtermuisknop op je startbalk
- Kies voor eigenschappen
- Ga naar het tabblad Systeemvak
- Kijk er bij Energie (onderaan) een vinkje staat

Bedankt allemaal, het is gefikst.

Zo ging het: rechtsklik op taakbalk > Eigenschappen > Tabblad Systeemvak, onderaan vinkje zetten bij Energie.

Sander.

bij mij is (rechtermuisknop op taakbalk > eigenschappen > tabblad systeemvak) energie grijs. Wat nu? Ik heb dit sinds gisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan