icoontje in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

winstony

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Er is nadat ik op internet ben geweest een icoontje bijgekomen bij mijn taakbalk (rechts langs de tijd). Er is maar 1 optie als ik erop klik en dat is 'Hide' Verbergen dus. Ik weet niet wat het is,
Ik wil het weghalen maar bij Software staat ie er niet bij...
En ook niet onder 'opstarten' en toch staat het icoontje erweer na het opstarten. Hoe kan ik deze weghalen ??

is dat icoontje toevallig een vraagteken op een gele achtergrond?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Bij mij veranderd het ook iedere keer de startpagina van de IE.
Zeer irritant. Die stomme pop-ups toch ook....

Ja, en links en rechts komt allebei de optie 'Hide' tevoorschijn.. ut maakt niet uit hoe ik klik .. ik heb alles al geprobeerd.

Inderdaad, bij mij veranderd de startpagina van de IE6 ook de hele tijd.... (icoontje is geen vraagteken)

Zal van java zijn:

- - - - -
attachment.php

:cool:

Bijlagen

• java_icon.gif
    java_icon.gif
    2,9 KB · Weergaven: 149
Geplaatst door the_dannyboy

Maar java verandert de startpagina toch niet?

Neen, dat niet, maar het ging over een icoontje, dus in feite zou een screenshot wat uitkomst bieden.

Geplaatst door peter vazed

Neen, dat niet, maar het ging over een icoontje, dus in feite zou een screenshot wat uitkomst bieden.

Jah, klopt...

Winstony, kun jij niet ff een screenshot plaatsen van het icoontje?

Ik heb Ad-aware eroverheen gedraaid.. nu is het icoontje weg !! maar mijn ie veranderd nog steeds

Vreemd... :(

En je hebt gescand met housecall? Die heeft namelijk altijd de nieuwste virusdefinities...

Ik heb de file nu verwijderd... nu geeft ie een foutmelding als ik ie opstart... ( dat ie die file niet kan vinden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan