Icoontje language bar verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sami_nl

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Het is zomaar verdwenen. Ik heb hem weer via taskbar ingeschakeld maar het is niet te zien. Weet iemand hoe ik hem weer te voorschijn halen?
B.V. Bedankt

Het gaat over Windows XP. Ik zie nu dat ik mijn vraag in de verkeerde sectie geplaatst heb en ik het niet meer verplaatsen. Ik had het in de sectie Foutmeldingen XP moeten plaatsen. Excuses.

Bedankt voor het verplaatsen van mijn vraag.

Franz,
Titel: Icoontje language bar verdwenen

heb je het over office?
daar moet je via opties toch kunnen instellen dat
ie opstart met windows

Komt het niet terug als je op het dubbele pijltje naast de systray klikt?
Anders even in het configuratiescherm onder regionale en taalopties kijken of de talen die je wilt gebruiken nog wel aangevinkt staan.

Arthur, klikken op het pijltje helpt niet. En de talen staan afgevinkt en ik kan ook met Alt+Shift switchen tussen de talen.

Probeer dit eens: rechts klikken op de taakbalk, werkbalken, controleer of "language bar" is aangevinkt.

Dat was eerste wat ik controleerde. Het is aangevinkt.

Heb je dit al geprobeerd (uit language bar help):

To show the Language bar

Open Regional and Language Options in Control Panel.
On the Languages tab, under Text services and input languages, click Details.
Under Preferences, click Language Bar.
Select the Show the Language bar on the desktop check box.

Het is aangevinkt, Arthur. Trouwens ik kan niet zomaar menu Language Bar openen. Eerst moet ik het vinkje bij Turn Off advanced text services weghalen en dan pas is ie actief en kan ik hem openen en als ik de pc restart is het weer hetzelfde verhaal (kan ik language bar menu niet openen, dus). In iedere geval Show the Language bar on the desktop is geselecteerd.

Vond ook nog een reg-fixje bij Kelly's:

Download het volgende bestandje, plaats het op je bureaublad (rechtsklikken op de link > Doel opslaan als > Bureaublad): http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/langbarrestore.reg

Dubbelklik op langbarrestore.reg, dat nu op je bureaublad staat.
Ga ermee akkoord dat deze gegevens aan het register worden toegevoegd.

Start de pc opnieuw op.

Helpt dat?

Bedankt Buffy. Als ik op de werkbalk rechtsklikte dan kond ik in de Toolbars, language bar icoontje aan en out zetten. Sinds gister stond language bar niet meer in de toolbars menu maar met dit reg. key is ie weer terug maar het icoontje is nog steeds onzichtbaar.

Ik moest even in de language bar een nog een vinkje zetten bij show text labels on the language bar en hij was terug maar na restart pc is ie weer weg.

Nu is het probleem iets specifieker geworden, ik hoop dat iemand een idee heeft wat er aan de hand is. Als ik het vinkje bij Regional and Language/Languages/Details/Advanced/Turn Off Advanced Text Services weghaal dan komt het icoontje terug maar zodra ik de pc restart is ie weer weg en staat er weer een vinkje bij Turn Off Advanced Text Services

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan