Icoontje niet meer zichtbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sj0rske

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2011
Hallo,

Zie plaatje:
e5gtpd.png

Mijn probleem is dat op de taakbalk het outlook icoon niet weergeven wordt en ook niet in de map en van nog meer programma's (alleen van Office in de map in het plaatje).

En kan ook niet bij eigenschappen kiezen voor andere pictogram :(

HELP!

even via rechtermuisknop op de icoontje en kies eigenschappen enverolgens ander pictogram of kies het opnieuw vanuit het start menu!!

verwijder de niet werkende snelkoppelingen eens en ga naar de map program files en dan rechtermuis kopieren naar buroblad (snelkoppeling maken).

De snelkoppeling doet het gewoon ;) maar het pictogram niet.

En als ik naar program files ga zie ik maar 2 mappen 'office14' & 'options14' en kan ik nergens snellkoppelingen vinden :(

"t is btw gedownloade versie

Je moet ook niet naar snelkoppelingen zoeken, maar naar de "EXE" van de verschillende Office programma's en daarvan een snelkoppeling maken.

Ja zover was ik maar die krijg ik dus niet gevonden en PS kijk een naar 2de post van mij met dat plaatje. zie 'Doel:'

Ja heb ik gezien, maar daar doel ik niet op.
ga naar de map "Office 14" en zoek daar de betreffende "EXE" bestanden van de programma's op en kies voor "Kopiëren naar" als je met rechts erop klikt, dan naar het bureaublad laten kopiëren.

Staat maar een .exe en als ik die wil openen opent die niet :S

Heb je het nog wel op je pc staan dan?
Heb je 64bits versie?
Kijk dan eens in program files x86 en dan hier bij office14 en maak nieuwe snelkoppelingen van de .exe bestanden.

Ik heb 't in de x64 map geinstalleerd

Zo ziet de map office14 eruit:
2mqwawx.png

Bevat geen .exe ?

Vreemd,effe alles samenvattend dus je office die werkt wel gewoon?
alle onderdelen?
alleen je krijgt het originele pictogram niet meer?
welke andere programma's doen het ook niet?
Ik zie dat bijv. Word het wel doet kijk hier eens in eigenschappen en typ hier eens wat er bij doel staat.

Vreemd,effe alles samenvattend dus je office die werkt wel gewoon? Ja!
alle onderdelen? Ja alles werkt!
alleen je krijgt het originele pictogram niet meer? an Outlook, OneNote en Sharepoint krijg ik geen pictogram te zien.
welke andere programma's doen het ook niet? Alles werkt.. alleen pictogram niet.
Ik zie dat bijv. Word het wel doet kijk hier eens in eigenschappen en typ hier eens wat er bij doel staat. Precies hetzelfde doel.

Ga eens naar pictogram word naar algemeen en kijk eens waar die naar verwijst,in die map staan denk ik ook de .exe van de andere programma's en daarvan maak je nieuwe snelkoppelingen.
het pictogram zelf kun je niet veranderen,er is er maar 1 van office.gaat hier ook niet.

Ik heb 't in de x64 map geinstalleerd

Zo ziet de map office14 eruit:
Je kijkt in de verkeerde Office 14 map. Je kijkt nu in program files (x86) > Microsoft office > office 14. Je moet in Program file zonder (x86) kijken en dan Microsoft office > office 14.
[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=133925&d=1312006204[/smallimg]

Bijlagen

• Office exe.jpg
    Office exe.jpg
    166,1 KB · Weergaven: 546
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan