icoontjes bij automatisch afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hokanu

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2005
de titel klopt niet helemaal, het moet automatisch afspelen zijn, maarjah, dat kan ik nu niet meer veranderen

mijn zus vroeg me net hoe ze het windowsverkenner-icoontje (het mapje) terug kon halen in het automatisch afspelen-menu (ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop, maar vond het niet een dringend probleem).

iemand enig idee hoe ik het windowsverkenner-icoontje terug kan halen?

bvd, Namsiuh

Laatst bewerkt:
Probeer iets duidelijker uit te leggen in welk onderdeel van Windows XP je een icoontje terug wilt zetten.

nou bijvoorbeeld als je een geheugenkaart in een cardreader stopt komt er een schermpje tevoorschijn genaamd "automatisch afspelen" en daar kon je altijd de optie nemen dat je gewoon de map opende (de andere opties zijn foto's openen etc etc). maar nu is die optie weg

Ik heb je titel maar even aangast.

Download Tweak_UI bij microsoft, staat op deze pagina (rechterkant, even naar beneden bladeren): hier en installeer het.

Je vindt Tweak_UI dan terug onder de programmagroep Powertoys for Windows XP

Start Tweak_UI
Ga naar My Computer -> Autoplay -> Handlers
Selecteer daar het handlertype dat je wilt gaan uitbreiden, dat zou dus "Map openen en bestanden weergeven using Windows Verkenner" moeten zijn.
Druk op Edit
Selecteer de types Supported media waar je deze keuze bij beschikbaar wilt krijgen (zet vinkjes). Bij mij staan overal vinkjes, behalve bij Blank CDR.
Druk op Ok
Druk nogmaals op Ok

Laat ons weten of je dit geholpen heeft.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
na wat gepruts is het gelukt (picasa startte opeens elke keer op als je een geheugenkaart in de reader deed).

bedankt voor de moeite ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan