icoontjes buroblad windows98SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
zoek me suf maar als ik van een mijner favorieten deze als icoontje op het buroblad wil hebben lukt het mij niet
wie is waarschijnlijk eenvoudig maar...
was reeds voorheen met dit probleem bezig
groet gila
 
Hoi Gila,

Met de rechtermuisknop op het icoontje klikken en dan kiezen voor kopieeren als......en dan kies je voor snelkoppeling op het buroblad.
 
icoontjes

puppie je kent mij langzamerhand ik ben niet de sn...
maar het lukt mij niet het ziet er zo uit
niet op het buroblad
Favorieten een hele reeks voor ieder een klein icoontje
programmas ook een hele reeks voor ieder een klein icoontje
als ik een klein icoontje aanklik komt er o.a.de mogelijkheid kopiweren als die deze aanklik komt er verder niets en geen snelkoppeling om te kiezen
ik weet het duits is natuurlijk anders dan het nederlads-heb je enig idee wat ik fout doe?groet gila
 
niet kiezen voor kopieeren maar voor

kopieeren naar --> en dan kiezen voor snelkoppeling naar buroblad.

en dan met de RECHTERmuisknop.

en dat sn.....is niet waar hoor, gewoon vragen en dan komt het vanzelf goed.:D
 
icoontjes

hallo puppie ik had de mogelijkheid om na het aanklikken van het icoontje te kiezen voor kopieren of senden aan
en bij senden aan de de mogelijkheid om aan te klikken met de rechtermuisknop op aan DESKTOP(create shortcut) of Desktop (verknüpfung herstellen)
BIJ PROBEREN BLIJKT EERST GENOEMDE OPLOSSING EN NU FUNTIONEERD ALLES PERFEKT_ ja dat Duits en Engels is dan voor mij vaak verwarrend-hartelijk dank alles in orde en fijn weekend groet gila
ps ook met 81 jaarkan men nog leren!!!
:)
 
Ja met 81 kan je nog leren als je maar blijft vragen.
En dat moet je gewoon hier doen hoor.
Heb je het plaatje van Guus abc nog bekeken dat is ook heel duidelijk.:p
 
icoontjes

guus ook hartelijk dank ik heb hem afgedrukt lees verder bij puppie alles in orde ook prettig weekend groet gila
 
icoontjes

dat van guus heb in bestand opgeslagen nogmaals dank en groet gila
wat een tempo!!!
 
ICOONTJE

guus nog even dat bestandje van jou heb ik opgeslagen maar hoe vergroot(bewerk)ik die met ...?groet gila
 
(Waarom je zo'n schermafdruk wilt opslaan en bewerken is mij een raadsel, maar iedereen moet maar doen wat ie niet laten kan.:))

Foto's kun je met IrfanView bewerken.
Kijk dus maar even bij de andere vraag die je gesteld hebt. :)
Klik.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
icoontje

eerst even hier dat opslaan deed ik omdat het
door jou gestuurde te klein-onleesbaar en donkere achtergrond had-maar inmiddels ben ik daar mee klaar-kom er op de andere vraag nog op terug groet gila
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan