Icoontjes Netwerklocaties en Deze computer niet weergeven in XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ScoobyDoo11

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2002
Berichten
165
Hallo,

Wij willen graag de Icoontjes Deze Computer en Netwerklocaties niet weergeven op het bureaublad.

Wij weten hoe dit kan als je het Start menu hebt staan op optie: Menu Start.

Om dit te doen klik je met Rechter muisknop op de taakbalk --> Tabblad menu start--> Menu Start en kies voor Aanpassen. Hier kan je aangeven dat je de koppelingen niet weer wilt geven.

Maar graag zouden we dit ook willen met de optie:

Klassiek menu Start. Wie weet waar je dit kan instellen?

Met vriendelijke Groet Scoob
 
Je kunt het eens proberen met Tweak XP. ik weet niet zeker of het er mee kan, maar er kan een hoop mee. (voor een trial versie kun je kijken op www.downloads.com) veel suc6!
 
Klassiek menu Start. Wie weet waar je dit kan instellen?

Bedoel je dit ?

attachment.php
 

Bijlagen

  • klassiek menu.jpg
    klassiek menu.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 141
Nee, dit bedoel ik niet ik bedoel de icoontjes die op het bureaublad staan..

Deze pc wordt nl een internet pc in een Hotel, en daarom is het niet nodig om deze icoontjes op het bureaublad te hebben.
Daarbij willen we het start menu in de klassieke (voor Xp) hebben.

Als we die icoontje kunnen laten verdwijnen.Kan het opgeslagen worden op een Reborn card.
 
op buroblad, rechtermuis, eigenschappen, buroblad, buroblad aanpassen en aanvinken uitvinken wat je nodig denkt te hebben.

Mike
 
Klik rechts op je bureaublad, eigenschappen, tabblad bureaublad, bureaublad aanpassen. Daar kan je het instellen.
Als je dan die locatie's snel wilt bereiken, zorg er dan voor dat er snelkoppelingen naar die locatie's in je start menu staan :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan