icoontjes op de desktop staan vast.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkie

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
Hallo,

Ineens staan mn icoontjes vast op de desktop, ze zijn niet meer te verslepen als je ze aanklikt en vasthoud dan verschijnt er een soort stopbord.
Met de rechtermuisknop op de desktop klikken, arange icons by, align to grid en show desktop items zijn de 2 waar een vinkje voor staat en dat lijkt me goed. Auto arrange heeft ie wel gedaan maar dan nog niks. Vandaag aan het stoeien geweest met Excel en een en ander aangeklikt gevinkt maar dat zou het denk ik toch niet kunnen wezen. Enige andere tips om dit ongedaan te maken??

Gr Ralph

Hoi,
Welkom op Helpmij
Geef even aan welk besturingssysteem dat je hebt zodat de vraag naar de juiste sectie kan.

Heeft er toevallig iemand anders achter je pc gezeten?

windows xp prof. en nee ook niet zo dat ze een geintje uithalen met een printscreen....

Sorry. Was even mijn eerste ingeving.

Kan het zijn dat het icoontjes onder "all users" zijn in plaats van je eigen persoonlijke?

nee heb alleen wat zitten spelen ik excel 2007 maar dat kan toch geen kwaad wat desktop betreft? ik zie trouwens ook dat zodra ik op een icoontje klik er een blauw schaduwtje rond de icoon verschijnt en als ik de taakbalk onder omhoog of omlaag verschuif dan verdwijnen ze weer ook deze taakbalk heeft trouwens een "schaduweffect"

ben trouwens van dat ''schaduweffect" af alleen kan ik nogsteeds geen icoontjes verplaatsen.... grrrr

mmmm vreemdgenoeg na nog een x opnieuw opstarten doet de boel het gewoon weer schiet mij maar lek, evengoed bedankt voor de medegedachte!!!
over en uit

Ralph

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan