Icoontjes weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
120
Goedenavond,

Opeens zijn in de awesomebar de icoontjes van een website niet meer zichtbaar.
In plaats van een icoontje zie ik een wit rechthoekje met omgeslagen rechterbovenhoek.

Enig idee hoe dit kan. En hoe krijg ik de normale icoontjes weer terug?

Gebruik firefox 5
 
je hebt dus een geinstalleerde toolbar? en die heeft een icoon van een website met een link in dat icoon?

oplossing is een mail sturen naar de maker van de toolbar en hem eht icoon laten updaten of het zelf updaten maar ik zal niet weten hoe...

MVG,
Wout
 
je hebt dus een geinstalleerde toolbar? en die heeft een icoon van een website met een link in dat icoon?

oplossing is een mail sturen naar de maker van de toolbar en hem eht icoon laten updaten of het zelf updaten maar ik zal niet weten hoe...

MVG,
Wout

Nee, niet wat ik bedoel. (wel bedankt voor je reactie)

Ik bedoel dat in de locatiebar (awesomebar geheten in FF) de icoontjes van wat voor website ook niet meer verschijnt maar ipv het icoontje een wit rechthoekje met omgekruld randje aan rechterbovenhoek)

Bijvoorbeeld, het HelpmijForum heeft als icoontje een blauw rondje met wit vraagteken erin. Dat zie ik dus niet maar het genoemde witte dingetje.

Alvast bedankt voor reacties
 
1.jpg

In het bestand een printscreen wat ik bedoel, ter verduidelijking

Dus in het tabblad en de locatiebar geen icoontje van, in dit geval, Google, maar een wit blokje.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost.

Via het helpforum van FF kreeg ik het onderstaande antwoord:

You can check these prefs on the about:config page.

browser.chrome.favicons
browser.chrome.site_icons

To open the about:config page, type about:config in the location (address) bar and press the "Enter" key, just like you type the url of a website to open a website.
If you see a warning then you can confirm that you want to access that page.

Use the Filter bar at to top of the about:config page to locate a preference more easily.
Preferences that have been modified show as bold(user set).
Preferences can be reset to the default or changed via the right-click context menu.


Bij browser.chrome.site_icons stond bij mij 'false' en ik heb dat veranderd in 'true'.

Nu krijg ik weer de icoontjes te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan