ICT Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luca981

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Hey,

ik ga komend schooljaar beginnen aan ICT niveau 4. En nou hoor ik jullie al denken, nou dan kan je toch ook wel zelf je laptop uitzoeken? Ja dat kan ik ook maar ik wilde kijken of jullie nog goede suggesties hadden.

Minimale specs:
8GB RAM
320GB HDD
3x USB (maakt niet uit of het 2.0 of 3.0 is)
Windows 7 (zijn nauwelijk te vinden, dus als je er een vind met Windows 8 is dat niet zo erg ik installeer Windows 7 zelf)
15.6 inch scherm
Rest maakt niet zoveel uit qua specs, maar wel een degelijke processor.
Budget: 750 ,-

Het liefst wil ik geen Acer of HP omdat deze nogal snel problemen hebben, en daar zit ik niet echt op te wachten.

Bij voorbaat dank,
Luca981

Het liefst wil ik geen Acer of HP omdat deze nogal snel problemen hebben, en daar zit ik niet echt op te wachten.

Klopt. Daarom raad ik ASUS en Toshiba aan. Helaas zijn er weinig Windows 7-laptops te vinden.
Hier een paar suggesties:
Klikkerdeklik! Die 6 GB RAM moet je wel upgraden naar 8 GB met dit klik! Die heb ik toevallig ook laatst voor m'n netbook gekocht.
Nog mooier: klikkerdeklik! 8 GB RAM en een sterkere GPU + sterkere quad-core (3610QM vs. 3630QM).

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Oja en moet een 6-cells accu hebben. En die Toshiba had ik ook al gezien :)

Toshiba of Asus raad ik ook aan!!, Verder pak windows 8 en gooi er windows 7 overheen;), zelf vind ik windows 8 wel fijn werken! Kwestie van wennen.

Windows 7 is verplicht van uit school.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan